بازتاب گهر ارائه 26 سرویس در موبایل بانک رفاه/جدیدترین خدمات بانکداری الکترونیکی در بانک رفاه کارگران - بازتاب گهر

بانک رفاه

حدود ۴ سال از راه اندازی اپلیکیشن همراه کارت بانک رفاه کارگران می گذرد و در این مدت حجم خدمات ارائه شده توسط این اپلیکیشن افزایش چشمگیری داشته و در حال حاضر مشتریان با نصب موبایل بانک رفاه می توانند از ۲۶ سرویس مختلف ارائه شده در این اپلیکیشن، استفاده کنند.

«بازتاب گهر»؛ زهره علامی–اسفندماه سال ۹۶، بانک رفاه در راستای تسهیل و تسریع ارائه انواع خدمات نوین بانکی اپلیکیشن موبایل بانک را راه اندازی کرد تا وحدت رویه ای در ارائه خدمات بانکداری الکترونیک و توسعه و تکمیل آن ایجاد شود و حالا سامانه موبایل بانک رفاه مبتنی بر سیستم عامل Android و iOS طراحی و به مشتریان ارائه شده است.

در سال های اخیر و با توجه به روند رو به رشد کاربرد انواع گوشی‌های هوشمند تلفن همراه و استقبال از خدمات ارزش افزوده آنها درخواست های متنوعی برای دریافت خدمات بانکی بر روی موبایل مطرح شد.

برهمین اساس بانک رفاه کارگران برای گسترش بانکداری غیرحضوری، اپلیکیشن موبایلی همراه کارت رفاه را ارائه داد و گام جدیدی برای دستیابی به اهداف بانک در زمینه بانکداری موبایل و ارائه خدمات الکترونیکی نوین به مشتریان برداشت.

چگونه از این اپلیکیشن استفاده کنیم

حالا سوال این است که مشتریان بانک رفاه کارگران چگونه می توانند از خدمات موبایل بانک استفاده کنند؟

مشتریان بانک برای استفاده از خدمات این سامانه، نیاز به مراجعه حضوری به شعبه ندارند و می توانند با در اختیار داشتن اطلاعات کارت خود (شامل شماره ۱۶ رقمی کارت، رمز دوم، CVV2 و تاریخ انقضاء) از این خدمات بهره ببرند.

مشتریان باید فایل نصبی مناسب با سیستم عامل گوشی خود را از دو طریق یعنی مراجعه به پورتال بانک رفاه با آدرس اینترنتی https://refah-bank.ir یا اپلیکیشن بازار (نسخه اندروید) دانلود کنند و پس از نصب نسخه مناسب، کد فعالسازی را دریافت و از خدمات این سامانه استفاده کنند.

با نصب موبایل بانک رفاه بر روی گوشی ۲۶ سرویس مختلف را می توان دریافت کرد که مهمترین آنها عبارتند از دریافت موجودی کارت، انتقال وجه، مشاهده سه گردش انواع کارت های بانک رفاه، پرداخت قبوض تامین اجتماعی، استعلام و پرداخت کلیه ی قبوض عمومی، دریافت رمز دوم یکبار مصرف پویا با استفاده از رمز تولید رمز دوم پویا کارت.

البته تلاش های بانک رفاه برای هوشمندسازی سامانه های بانک رفاه فقط به ارائه اپلیکیشن موبایلی رفاه کارت نمی شود، اوایل شهریور ماه سالجاری این بانک از نسخه جدید موبایل بانک، رونمایی کرد.

بانک رفاه کارگران برای توسعه و بهبود خدمات بانکداری الکترونیکی، نسخه جدید سامانه همراه بانک مبتنی بر وب (PWA) این بانک راه اندازی کرد، در نسخه جدید مشتریان می توانند خدمات مربوط به چک های صیادی(پیچک) را دریافت کنند، اقدام به ثبت نام و بازنشانی رمز همراه بانک یا PWA کنند و تصویر پس زمینه کارت را هم تغییر دهند.

راه پرپیچ و خم بانکداری الکترونیکی

اگرچه بانک رفاه در تازه ترین به روزرسانی، اپلیکیشن موبایل بانک را مبتنی بر سیستم عامل Android و iOS طراحی کرده و ۲۶ سرویس مختلف هم ارائه می دهد اما راهی طولانی را برای بهبود خدمات الکترونیکی خود سپری کرده است.

پیش از این و در اسفند ماه سال گذشته نسخه جدید این اپلیکیشن موبایلی ویژه سیستم عامل اندروید برای بهبود کیفیت فنی، امنیتی و ایجاد قابلیت های اپلیکیشن رفاه بانک، ارائه شد.

در آذر ماه سال ۹۹ هم این بانک نسخه جدیدی از موبایل بانک و بانکداری اینترنتی را منتشر کرد که امکانات جدیدی از جمله عملیات گروهی برای افراد حقیقی، پایا دوره ای، بررسی وضعیت چک ها و حواله ها و امثال آن را به مشتریان ارائه می کرد.

در آبان ماه سال ۹۸، بانک رفاه امکان انتقال وجه از مبدأ بانک رفاه به تمامی کارت‌های عضو شبکه شتاب را از طریق اپلیکیشن موبایلی “صاپ” فراهم کرد، ضمن اینکه در بهمن ماه سال ۹۷ هم امکان انتقال وجه از مبدا بانک رفاه به تمامی کارت های عضو شبکه شتاب از طریق اپلیکیشن موبایلی “ایوا” ایجاد شد.

در واقع بانک رفاه برای تسهیل و تسریع ارائه خدمات نوین بانکی، علاوه بر به روزرسانی اپلیکیشن موبایلی خود، از امکانات سایر اپلیکیشن ها هم برای خدمات رسانی به مشتریانش استفاده کرده است.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 267 views بار دسته بندی : برگزیده تاريخ : 17 نوامبر 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.