بازتاب گهر اعلام زمان پخش سریال Reacher با یک تریلر جذاب - بازتاب گهر

شبکه‌ی آمازون پرایم ویدئو با پخش یک تریلر اعلام کرد که بیننده‌ها چه زمانی می‌توانند سریال اکشن Reacher را تماشا کنند.

شبکه‌ی پرایم ویدئو تریلر جدیدی از سریال Reacher (ریچر) را پخش کرد که با اقتباس از رمان‌های اکشن پرطرفدار نوشته‌ی لی چایلد ساخته شده است. این سریال آلن ریچسون، بازیگر سریال Titans (تایتان‌ها) را در نقش اصلی قرار می‌دهد و تمام ۸ قسمت فصل اول آن در تاریخ ۱۵ بهمن ۱۴۰۰ (۴ فوریه ۲۰۲۲) از شبکه آنلاین آمازون به نمایش در می‌آید. در تریلر سریال Reacher که در ادامه می‌توان آن را مشاهده کرد، یک کهنه سرباز پرافتخار را می‌بینیم که با ادعای شاهدان عینی صحنه‌ی جنایت، به جرم قتل در یک شهر کوچک متهم می‌شود. به‌همین‌خاطر این سرباز سابق تلاش می‌کند تا بی‌گناهی خود را با یافتن قاتل حقیقی ثابت کند و از این جرم بی‌پایه و اساس تبرئه شود.

آلن ریچسون ردای جک ریچر را پس از تام کروز بر تن می‌کند

نیک سانتورا، نویسنده و شورانر سریال Scorpion (اسکورپین) و سریال Prison Break، سکان هدایت سریال Reacher را در دست داشت و به موجب قرارداد کلی خود با بخش تلویزیونی شرکت اسکای‌دنس مدیا به‌عنوان تهیه‌کننده‌ی اجرایی آن نیز فعالیت کرد. آلن ریچسون که در نقش اصلی ظاهر می‌شود، ردای جک ریچر را در این اقتباس شبکه‌ی پرایم ویدئو بر تن خواهد کرد. پیش‌تر تام کروز، ستاره‌ی فیلم‌های Mission: Impossible (مأموریت غیرممکن) این نقش را در اقتباس‌های سینمایی شرکت پارامونت پیکچرز ایفا کرد اما کروز به‌دلیل اینکه با توصیف فیزیکی کاراکتر در رمان‌ها تطابق نداشت، مورد انتقاد قرار گرفت.

در خلاصه داستان سریال Reacher می‌خوانیم: «این اقتباس ماجراهای جک ریچر، بازپرس پلیس و یک نظامی باتجربه را دنبال می‌کند که به‌تازگی از زندگی قبلی فاصله گرفته است. با اینکه ریچر یک آدم سرگردان است و تلفن و ساده‌ترین وسایل ضروری زندگی را در اختیار ندارد، به سفر و کاوش در نقاط مختلف کشوری می‌رود که زمانی به آن خدمت می‌کرد.

وقتی ریچر به شهر کوچک مارگریو در جورجیا می‌رسد، به اجتماعی برمی‌خورد که درگیر حل‌وفصل نخستین قتل شهر در ۲۰ سال گذشته است. پلیس فورا ریچر را دستگیر می‌کند و شاهدان عینی ادعا می‌کنند که او را در صحنه‌ی جرم دیده‌اند. درحالی‌که ریچر مشغول تلاش برای اثبات بی‌گناهی خود است، یک توطئه‌ شروع به ظهور می‌کند؛ توطئه‌ای که برای مواجهه با آن به ذکاوت و مشت‌های ریچر نیاز است. بااین‌حال آن‌ها اطلاع ندارند که آدم بدی را برای سقوط انتخاب کرده‌اند».

مالکوم گودوین (بازیگر iZombie) در نقش اسکار فینلی، ویلا فیتزجرالد (بازیگر The Goldfinch) در نقش روسکو کانکلین، کریس وبستر (بازیگر Most Dangerous Game) در نقش کی‌جی، هیو تامپسون (بازیگر Blessed Stranger: After Flight 111) در نقش بیکر، ماریا استن (بازیگر Swamp Thing) در نقش فرانسیس نیگلی، هاروی گیلن (بازیگر What We Do in the Shadows) در نقش جاسپر، کریستین کروک (بازیگر Smallville) در نقش چارلی، کوری گراهام (بازیگر Murder in the First) در نقش کلینر، مارک بنداوید (بازیگر Dark Matter) در نقش هابل، ویلیام سی. کارپنتر (بازیگر Devious Maids) در نقش مازلی، ماکسول جنکینز (بازیگر Lost in Space) در نقش ریچر جوان و بروس مک‌گیل (بازیگر My Cousin Vinny) در نقش شهردار تیل از دیگر بازیگران سریال هستند.

سریال Reacher با همکاری مشترک شرکت آمازون، بخش تلویزیونی شرکت اسکای‌دنس و بخش تلویزیونی شرکت پارامونت ساخته می‌شود. فصل اول سریال به وقایع نخستین رمان مجموعه‌ی Jack Reacher با نام The Killing Floor (قتلگاه) می‌پردازد. دیوید الیسون، دانا گلدبرگ و مارسی راس از شرکت اسکای‌دنس درکنار لی چایلد، دان گرینجر، اسکات سالیوان و کریستوفر مک‌کواری وظیفه‌ی تهیه‌کنندگی اجرایی سریال ریچر را برعهده دارند.

آلن ریچسون احتمالا بیشتر برای ایفای نقش تاد کسل در سریال Blue Mountain State (ایالت کوهستان آبی) شبکه‌ی اسپایک شناخته می‌شود. ریچسون درحال‌حاضر نقش هنک هال یا هاوک را در سریال Titans بازی می‌کند و سابقه‌ی نقش‌آفرینی در سریال Smallville (اسمالویل) شبکه The CW را نیز در کارنامه دارد. نقش‌آفرینی در فیلم‌هایی نظیر The Hunger Games: Catching Fire (بازی‌های گرسنگی: اشتعال)، Teenage Mutant Ninja Turtles (لاک‌پشت‌های نینجای نوجوان جهش‌یافته) و Teenage Mutant Ninja Turtles: Out of the Shadows (لاک‌پشت‌های نینجای نوجوان جهش‌یافته: خارج از سایه‌ها) نیز در کارنامه‌ی آلن ریچسون دیده می‌شود.

مجموعه کتاب‌های Jack Reacher نوشته‌ی لی چایلد تاکنون بیش از ۱۰۰ میلیون نسخه فروش داشته است و در سال‌های اخیر نیز دو فیلم سینمایی با نقش‌آفرینی تام کروز با اقتباس از این مجموعه ساخته شده است. نخستین فیلم به کارگردانی کریستوفر مک‌کوری در سال ۲۰۱۲ روی پرده‌ی سینما رفت و با بودجه‌ی ۶۰ میلیون دلاری توانست ۲۱۸.۳ میلیون دلار در سراسر جهان فروش داشته باشد. دنباله‌ی این فیلم با عنوان Jack Reacher: Never Go Back (جک ریچر: هرگز بازنگرد) نیز در سال ۲۰۱۶ به کارگردانی ادوارد زوئیک ساخته شد و فروش ۱۶۲.۱ میلیون دلاری را در گیشه تجربه کرد. این فیلم براساس هجدهمین رمان لی چایلد با نام Never Go Back (هرگز برنگرد) تولید شده بود.

 

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 109 views بار دسته بندی : ریپورتاژ تاريخ : 16 ژانویه 2022 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.