بازتاب گهر  بدترین حالت ناتوانی جنسی در مردان  - بازتاب گهر

سرپی: داشتن روابط جنسی سالم، یکی از لزومات سلامت زندگی مشترک می‌باشد. مشکلات جنسی زوجین می‌تواند آسیب زیادی به روابط مشترک وارد کند. یکی از اختلالات جنسی در آقایان، نشت وریدی می‌باشد که می‌توان به‌نوعی به آن لقب بدترین نوع ناتوانی جنسی در آقایان را داد. در این مطلب همراه ما با باشید تا با این بیماری بیشتر آشنا شویم.

نشت وریدی چیست؟

نشت وریدی یا Venous leak یکی از بیماری‌های فیزیکی آلت تناسلی مردان است که به نوعی اختلال در عملکرد صحیح این ورید‌ها و به صورت دقیق‌تر اختلال در عملکرد دریچه‌های ورید آلت می‌باشد.

ورید‌ها وظیفه‌ی خون رسانی به کپسول یا بافت اسفنجی آلت تناسلی را دارند. برای ایجاد نعوظ کامل، خون در این دو کپسول اسفنجی شکل حبس شده و همانند بادکنکی که در اثر دمیدن هوا به داخل آن بزرگ می‌شود، بافت آلت نیز بزرگ می‌گردد. در آلت تناسلی نیز همانند بادکنک مجرای ورود هوا باید بسته باشد و نشتی نداشته باشد تا به درستی باد شود و باد آن خالی نگردد.

این بافت‌های اسفنجی شکل نیز باید از خون پر شده و دریچه‌های ورید‌ها مانع خروج این خون از داخل بافت اسفنجی آلت گردد. در زمانی که ورید سالم بوده و این دریچه‌ها به درستی کار می‌کنند، این اتفاق می‌افتد و فرد به راحتی به نعوظ می‌رسد.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 118 views بار دسته بندی : ریپورتاژ تاريخ : 10 آگوست 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.