بازتاب گهر تلویزیون های منحصربفرد سامسونگ در راهند - بازتاب گهر

تلویزیون های منحصربفرد سامسونگ در راهند

سامسونگ را باید بهترین عرضه کننده محصولات موسوم به تلویزیون‌های lifestyle دانست. این تلویزیون‌ها که از طراحی بسیار جذاب برخوردار شده‌اند، به شکلی یکپارچه در محیط خانه شما قرار می‌گیرند و تصاویر مورد نظر شما را پخش می‌کنند. حال سامسونگ نسل جدیدی از تلویزیون‌های The Frame خود را برای ۲۰۲۲ معرفی کرده است.

«بازتاب گهر»؛ مهتاب جهاندار_این تلویزیون‌ها که توسط بسیاری برای به نمایش گذاشتن نقاشی‌های دیواری مورد استفاده قرار می‌گیرند، حال به نمایشگرهای مات و ضد انعکاس مجهز شده‌اند تا حس همچون ورق کاغذ یا بوم نقاشی را به کاربران منتقل نمایند.

 

تلویزیون های منحصربفرد سامسونگ در راهند

 

در حالی که نمایشگر ضد انعکاس را می‌توان ویژگی بسیار مهمی برای مشتریان دانست، قابلیت تنظیم تراز سفیدی تلویزیون با توجه به نور محیط باعث می‌شود تا رنگ‌ها با دقت بیشتری روی تلویزیون‌های The Frame جدید به نمایش درآیند. حال باید دید که فناوری‌های ضد انعکاس سامسونگ چه تاثیری در کیفیت نمایش آثار هنری روی این سری از تلویزیون‌های سامسونگ خواهد داشت.

باید به این نکته اشاره کنیم که شرکت سامسونگ بیشتر از ۱۶۰۰ نقاشی مختلف را برای به نمایش درآمدن روی The Frame در اختیار دارد و در سال ۲۰۲۲ نیز موارد جدیدی را به این جمع اضافه خواهد کرد. تلویزیون The Frame در این سال در ابعاد ۳۲ تا۸۵ اینچ عرضه خواهد شد تا تصاویر را با وضوح ۴K و گستره رنگی بسیار عالی ناشی از فناوری کوانتوم دات به تصویر بکشد. این محصول البته از ویژگی‌های یک تلویزیون بالا رده همچون نرخ بروزرسانی ۱۲۰ هرتزی پشتیبانی نمی‌کند. از این رو باید بگوییم که The Frame برای افرادی که کیفیت تصویر را در درجه اول اهمیت قرار می‌دهند، مناسب نیست و محصولات Neo QLED احتمالاً انتخاب بهتری برای آن‌ها خواهد بود. این موضوع را در نظر بگیرید که تلویزیون‌های lifestyle سامسونگ برای یک تجربه تصویری قابل قبول و به عنوان مکمل دکور خانه به کار می‌روند.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 142 views بار دسته بندی : دانش و فناوری تاريخ : 8 ژانویه 2022 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.