بازتاب گهر تکذیب ارسال پیامک هشدار از سوی مخابرات - بازتاب گهر

‘محمد رضا بیدخام’ادامه داد: متنی که در فضای مجازی ادعا می شود ، شرکت مخابرات آن را به مشترکان خانگی مودم ها در قالب پیامک ارسال کرده است ، مربوط به این شرکت نیست .

به گزارش بازتاب گهر به نقل از ایرنا، پیامکی در روزهای اخیر در فضای مجازی منتشر شده که در آن شرکت مخابرات ایران آورده است: مشتری گرامی با توجه انتشار بدافزارهای نفوذگر به مودم های خانگی در اسرع وقت نسبت به بروز رسانی firmware و تغییر رمز پیش فرض خود اقدام و برای آموزش موارد فوق به بخش اینترنت خوب در آدرس زیر https://eportal.tci.ir/ مراجعه کنید.

البته با مراجعه به این آدرس مطلبی در باره نفوذ گرهای اینترنتی دیده نمی شود بلکه توصیه های عمومی برای نحوه تغییر رمزهای مودم است که شرکت مخابرات به کاربران خود ارایه می دهد.

چندی پیش باج افزار واناکرای که ۱۵۰ کشور جهان را مورد حمله قرار داده بود به کشورما نیز ورود کرد و تعدادی از سازمان های کشوری را درگیر خود کرد.

محمدجواد آذری جهرمی مدیرعامل شرکت ارتباطات زیرساخت ایران به حمله سایبری جدیدی که ۱۵۰ کشورجهان را در برگرفت اشاره کرد و گفت: عکس العمل به موقع و آمادگی لازم برای مقابله با این نوع حمله ها میزان آسیب پذیری را کاهش داد.

همچنین هکرها روزهای گذشته به چند وبسایت داخلی از جمله شرکت پست و بانک مرکزی و وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی حمله کرده بودند. اکنون مشکل برطرف شده است.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 239 views بار دسته بندی : روی خط خبر تاريخ : 7 جولای 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.