بازتاب گهر جزئیات ثبت نام بیمه تکمیلی تاکسیرانان پایتخت - بازتاب گهر

جزئیات ثبت نام بیمه تکمیلی تاکسیرانان پایتخت

خانم مریم قلی زاده در ارتباط با برنامه روی خط خبر گفت: یکی از دغدغه‌های اصلی تاکسیرانان تهران و خانواده‌های آنان بحث تامین هزینه‌های درمانی است بنابراین سازمان نظارت بر تاکسیرانی شهر تهران در راستای ارائه خدمات رفاهی و ارتقاء سطح سلامت تاکسیرانان شهر تهران نسبت به ثبت نام بیمه درمان تکمیلی انان و خانوده‌های آنان اقدام کرده است.

وی افزود: این امکان از طریق درگاه‌های ارتباطی فراهم شده است و تاکسیرانان می‌توانند از طریق پیامکی که برای انان ارسال شده است و نیز از طریق لینک داخل پیامک به درگاه‌های ارتباطی مراجعه و نسبت به ثبت نام بیمه تکمیلی خود و اعضای خانواده خود اقدام کنند.

مدیر اداره رفاه سازمان تاکسرانی شهر تهران گفت: این پیامک برای همه تاکسیرانان شهر تهران ارسال شده است و طبق قوانین بیمه کشور هر فرد مجاز است صرفا از خدمات بیمه تکمیلی یکی از شرکت‌های بیمه گر استفاده کند.

خانم قلی زاده افزود: از تاکسیرانان درخواست داریم اگر بر هر دلیل و به هر شکل اکنون از بیمه تکمیلی بهر‌مند هستند از ثبت نام مجدد خودداری کنند ولیکن ما محدودیتی برای ثبت نام نداریم و ثبت نام طرح پایه یک بیمه درمان تکمیلی برای همه تاکسیرانان رایگان است.

شبکه خبر

مطالب مرتبط

جزئیات پرداخت وام 10 میلیونی به تاکسیرانان پایتخت

مهلت ثبت نام «بیمه تکمیلی تاکسیرانان» تمدید شد

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 111 views بار دسته بندی : اجتماعی تاريخ : 8 ژانویه 2022 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.