بازتاب گهر جزئیات پوشش بیمه ای خدمات ناباروری اعلام شد - بازتاب گهر

جزئیات پوشش بیمه ای خدمات ناباروری اعلام شد

محمد مهدی ناصحی، مدیرعامل سازمان بیمه سلامت ایران، درباره تحت پوشش قرار دادن درمان خدمات ناباروری از سوی این سازمان، گفت: سازمان بیمه سلامت به منظور حمایت مالی و افزایش نرخ باروری، افزایش رضایتمندی بیمه شدگان، تسهیل و دسترسی عادلانه به این خدمات و کاهش پرداخت از جیب مردم، دستورالعمل خرید راهبردی خدمات ناباروری که به تازگی در دبیرخانه شورایعالی بیمه سلامت با همکاری سازمان‌های بیمه گر پایه تهیه شده است را به استان‌ها ابلاغ کرد.

مدیرعامل سازمان بیمه سلامت ایران ادامه داد: براساس این دستورالعمل زوجین نابارور در سامانه نشان دار می‌شوند و خدماتی مانند: دارو‌، آزمایش‌ و پاراکلنیک را از این طریق دریافت می‌کنند.

او بیان کرد: زوج های نابارور می‌توانند از خدمات سه دوره ناباروری: IVF، میکرواینجکشن، IUI و FET با پوشش بیمه‌ای ۹۰ درصد تعرفه بخش دولتی در مراکز ناباروری دولتی و ۹۰ درصد تعرفه بخش عمومی غیر دولتی در بخش‌های عمومی غیر دولتی، خیریه، موقوفه و خصوصی در طول یکسال بهره‌مند شوند.

ناصحی افزود: این خدمات از حداقل ۵۵۰ هزار تومان تا چهار میلیون و صد هزار تومان در بخش دولتی و از ۹۷۶ هزار تومان تا شش میلیون و نهصد هزار تومان در بخش عمومی غیر دولتی و خصوصی تحت پوشش قرار می دهد.

مطالب مرتبط

اعلام سرانه درمان بیماران خاص

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 112 views بار دسته بندی : اجتماعی تاريخ : 12 دسامبر 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.