بازتاب گهر حملات هکری پای پسران ترامپ را به اف بی آی باز کرد - بازتاب گهر

حملات هکری پای پسران ترامپ را به اف بی آی باز کرد

اف بی آی تحقیقات دامنه داری را در مورد حملات سایبری به تعدادی از اعضای خانواده دونالد ترامپ رئیس‌جمهور آمریکا آغاز کرده است.

به نقل از گیزمودو، دون جرالد ترامپ و اریک ترامپ پسران رییس جمهور آمریکا، به همین منظور به یک نشست اضطراری با حضور ماموران اداره امنیت سایبری اف بی آی دعوت شده اند و ظاهرا نماینده ای از سازمان سیا هم در این نشست حاضر بوده است.

هنوز هیچ یک از طرفین ماجرا به طور رسمی در این زمینه اظهارنظری نداشته اند. اما ظاهرا این دو نفر روز ۸ می یعنی حدود ۲۰ روز قبل برای بحث و تبادل نظر در این زمینه در مرکز اف بی آی در شهر نیویورک حضور یافته اند.

اریک ترامپ هرگونه هک شدن خود را انکار کرده، ولی برگزاری جلسه با اف بی آی را رد یا تایید نکرده است. پیش از این گزارش هایی در مورد امنیت پایین شبکه های رایانه ای و تجهیزات سخت افزاری مورد استفاده ترامپ و اعضای خانواده اش منتشر شده بود. به عنوان مثال در ماه اکتبر اعلام شد چند آسیب پذیری امنیتی در سرورهای ایمیل مورد استفاده ترامپ وجود دارد که ناشی از استفاده از سیستم عامل ها و نرم افزارهای قدیمی است.

همچنین تعدادی از موسسات تجاری و بازرگانی تحت مدیریت ترامپ نیز با مشکلات مشابهی مواجه هستند و تداوم این وضعیت می تواند برای ایالات متحده مشکلات امنیت ملی به وجود آورد.

 

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 95 views بار دسته بندی : اقتصادی تاريخ : 7 جولای 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.