بازتاب گهر رازهای طراحی و دکوراسیون های داخلی لوکس - بازتاب گهر

هر طراحی و دکوراسیون های داخلی لوکس دارای رازهایی است که با توجه به سلیقه های مختلف در همه آن ها رعایت شده است. در مقاله قبلی قسمتی از این رازها را برای شما فاش کردم. مقاله، طراحی داخلی لوکس چیست؟ را مطالعه کنید و این مقاله در ادامه این رازها برای ایجاد دکوراسیون های داخلی لوکس و لوکس شدن محیط شما است.

استفاده از مصالح طبیعی و پایداری

یکی از مراحل اساسی روند طراحی لوکس داخلی ، انتخاب رنگ ها ، بافت ها و موادی جذاب و احساسی است. همه مواد و پارچه ها باید به خصوصیات کلی فضا بیفزایند و حس نادر بودن را به شما منتقل کنند بدون اینکه ظاهراً پرمدعا به نظر برسند.

امروزه ، ترکیب مواد تکمیل شده و مواد مختلف که برای محیط اطراف ما بسیار مناسب هستند ، به روشی بسیار ارزشمند در ایجاد فضای داخلی شیک تبدیل شده است . سنگ و فلز ، پارچه ارگانیک و چوب به عنوان مثال، مواد سازگار با محیط زیست هستند و ویژگی منحصر به فردی با لایه ای از اهمیت اصیل اضافه می کنند. مخمل مجلل ، پرها ، جذابیت چوبی خاکی دانه ای ، جذابیت فلزی براق و جذابیت چرمی با کیفیت بالا از جمله مواد لوکس هستند. بافت های مختلف به ایجاد احساس عمق ، وزن بصری و ابعاد هر نوع طراحی کمک می کند و لایه های انحصاری زیادی را بر می انگیزد. طراحان داخلی حرفه ای دیگر در مورد ایده ادغام تجمل و پایداری بحث نمی کنند: تجملات از قبل به محیط زیست آگاه شده اند.

سازگاری در طراحی از اتاق به اتاق

اتاق های لوکس از یک اطاق به اطاق دیگر دارای سبک یکسان و هماهنگی هستند. نباید اتاق های شما هر یک سازی مخالف بزند. یک طرح طراحی داخلی لوکس، به خوبی اجرا شده تعادل و اتحاد را در هماهنگی کامل در کل فضا نشان می دهد. هر یک از عناصر طراحی مکمل یکدیگر هستند و بدون هیچ زحمتی جریان می یابند تا از مجموعه ای از اتاق های نامربوط جلوگیری کنند.

هماهنگی و ایجاد هماهنگی، بدان معنا نیست که پالت رنگ باید دقیقاً ثابت بماند تا ثبات بیشتری ایجاد شود. در عوض ، یک طرح طراحی تصفیه شده دارای عناصر متحد کننده ای مانند خط ، تکرار ، شکل و ریتم است که کل محیط داخلی را حمل می کند ، در هر اتاق کمی متفاوت است تا به عملکرد و هدف خاص آن پایبند باشد. اصل تداوم بصری برای دستیابی به این امر توجه متخصص را به خود جلب می کند.

طراحی داخلی لوکس درمانی است که می توان در هر مقیاسی از آن لذت برد

طراحی داخلی لوکس یک فرایند خلاقانه است که توسط طراحان داخلی با تجربه انجام شود. این رابطه بسیار نزدیک به سبک زندگی منحصر به فرد مشتری است و تجربیات را در اولویت قرار می دهد. این لذت واقعی زندگی و زیبایی طبیعت اطراف یا چشم انداز پر جنب و جوش شهر را در بر می گیرد. در هر مرحله از فرآیند طراحی ، هر عنصر بسیار مهم است. از طرح بندی کاربردی تا لمس دکور نهایی. طراحی لوکس مدرن ایده های جدید را کاوش می کند ، به جزئیات بسیار توجه می کند و مواد و اتمام کار را با دقت در نظر می گیرد. برای تقویت مفهوم “لوکس” بودن ، طراحی کلی باید به خوبی اجرا شود بدون اینکه اصالت را از دست بدهد  و باید نیازها و سلیقه شخصی کاربر را منعکس کند ، کیفیت زندگی و تجربه محیط داخلی او را بهبود بخشد.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 133 views بار دسته بندی : ریپورتاژ تاريخ : 25 ژانویه 2022 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.