بازتاب گهر سری شیائومی 12 پرچمدار با مشخصات و قیمتی استثنایی معرفی شدند - بازتاب گهر

سری شیائومی 12 پرچمدار با مشخصات و قیمتی استثنایی معرفی شدند

شیائومی در جریان رویداد معرفی خود از جدیدترین گوشی‌های پرچم‌دار خود با نام شیائومی ۱۲ و ۱۲ پرو رونمایی کرد. شیائومی همانطور که پیش از این اعلام کرده بود، امروز از جدیدترین پرچم‌دارهای خود یعنی شیائومی ۱۲ و ۱۲ پرو رونمایی کرد.

«بازتاب گهر»؛ مهتاب جهاندار_ این گوشی‌ها از طراحی مشابه بهره می‌برند و از سخت‌افزار جدید مانند تراشه پرچمدار اسنپدراگون ۸ نسل ۱ بهره می‌برند. گوشی شیائومی ۱۲ به یک نمایشگر ۶٫۲۸ اینچی از نوع AMOLED با رزولوشن +FHD مجهز شده و نرخ تازه‌سازی آن هم برابر ۱۲۰ هرتز بوده و تراکم پیکسلی آن به ۴۱۹ پیکسل در هر اینچ می‌رسد. همچنین نمایشگر این گوشی توسط شیشه گوریلا گلس ویکتوس محافظت می‌شود. پرچم‌دار جدید شیائومی به تراشه اسنپدراگون ۸ نسل ۱ مجهز شده که با فناوری ۴ نانومتری توسعه یافته و از ۸ هسته پردازشی بهره می‌برد.

شیائومی برای پرچم‌دار جدید خود مجموعه دوربین سه‌گانه شامل یک سنسور ۵۰ مگاپیکسلی IMX766 ساخت شرکت سونی به عنوان دوربین اصلی را در نظر گرفته که توسط یک دوربین تله‌فوتو و یک سنسور ۱۳ مگاپیکسلی اولترا واید همراهی می‌شود. دوربین سلفی این دستگاه هم ۳۲ مگاپیکسلی بوده و دوربین اصلی قادر به ضبط ویدیوهای ۸K است.

سری شیائومی 12 پرچمدار با مشخصات و قیمتی استثنایی معرفی شدند

شیائومی ۱۲ وزنی برابر ۱۸۰ گرم دارد و از کارت حافظه پشتیبانی نمی‌کند. یک باتری ۴۵۰۰ میلی‌آمپر ساعتی هم انرژی این گوشی را تامین می‌کند که توسط یک شارژر ۶۷ واتی به سرعت شارژ خواهد شد. نسخه ۸ گیگابایت و ۱۲۸ گیگابایت شیائومی ۱۲ با قیمتی حدود ۵۸۰ دلار راهی بازار شده و قیمت نسخه ۱۲ گیگابایت و ۲۵۶ گیگابایت هم برابر ۶۹۰ دلار در نظر گرفته شده است.

شیائومی علاوه بر نسخه استاندارد از نسخه پرو گوشی پرچم‌دار جدید خودش هم رونمایی کرده که از لحاظ طراحی شباهت زیادی به مدل استاندارد داشته و تفاوت آن به بخش نمایشگر و دوربین بر می‌گردد.

شیائومی ۱۲ پرو به نمایشگر ۶٫۷۳ اینچی امولد با وضوح  ۱۴۴۰ در ۳۲۰۰ یا همان ۲k با نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز مجهز شده تا تصاویر باکیفیتی را در اختیار کاربران قرار دهد. همچنین نمایشگر دستگاه توسط شیشه گوریلا گلس ویکتوس از خط و خش محافظت می‌شود.

سری شیائومی 12 پرچمدار با مشخصات و قیمتی استثنایی معرفی شدند

شیائومی ۱۲ پرو هم از تراشه پرچمدار اسنپدراگون ۸ نسل ۱ بهره می‌برد و حداکثر با ۱۲ گیگابایت حافظه رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخی راهی بازار خواهد شد. همانند نسخه استاندارد این دستگاه از کارت حافظه پشتیبانی نمی‌کند.بر روی پنل پشتی گوشی شیائومی ۱۲ پرو مجموعه دوربین سه‌گانه قرار دارد که شامل یک سنسور ۵۰ مگاپیکسلی IMX707 ساخت شرکت سونی به عنوان دوربین اصلی در کنار دو سنسور ۵۰ مگاپیکسلی اولترا واید و پرتره قرار دارد. همچنین دوربین اصلی این گوشی قادر به ضبط ویدیوی ۸Kبوده و یک سنسور ۳۲ مگاپیکسلی هم به عنوان دوربین سلفی در نظر گرفته شده است.

قیمت نسخه ۸ گیگابایت رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی شیائومی ۱۲  پرو برابر ۷۸۵ دلار بوده و بالاترین مدل شیائومی ۱۲ پرو که از ۱۲ گیگابایت رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی بهره می‌برد، قیمتی برابر ۸۴۵ دلار دارد.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 285 views بار دسته بندی : دانش و فناوری تاريخ : 30 دسامبر 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.