بازتاب گهر سونی شاسی بلند کانسپت Vision S الکتریکی را معرفی کرد - بازتاب گهر

سونی شاسی بلند کانسپت Vision S الکتریکی را معرفی کرد

سونی از آن جمله شرکت‎هایی است که با دست پر به رویدادی CES 2022 لاس وگاس آمده است. این شرکت در ادامه روند پیاده‎سازی ایده‎های نو خود، اولیه خودروی کانسپت Vision S را که توسط تیم تخصصی خود شرکت توسعه داده شده را به نمایش گذاشت تا نشان دهد که می‎توان انتظار اخبار متنوعی از این شرکت بزرگ را برای حضور در عرصه خودروسازی داشت.

«بازتاب گهر»؛ مهتاب جهاندار_امروز و در اولین ساعات شروع به کار رسمی رویداد CES در غرفه شرکت سونی اتفاقات جالب توجهی رخ داد. کنیچیرو یوشیدا، مدیر عامل و رئیس هیئت مدیره شرکت سونی با حضور مستقیم خود از خودروی کانسپت Vision S رونمایی کرد؛ خودرویی که پیش از این نیز در مورد آن و برنامه‎های ژاپنی‎ها در موردش شنیده بودیم.

اما مهمتر از خبر رونمایی از یک خودروی کانسپت الکتریکی، آغاز به کار شرکتی موسوم به Sony Mobility Inc بود که نشان می‎دهد سونی به صورت رسمی و تجاری وارد حوزه خودرو و به صورت ویژه، گروه خودروهای الکتریکی شده است.

سونی شاسی بلند کانسپت Vision S الکتریکی را معرفی کرد

در نظر داشته باشید که پیش از این سونی از نسخه سدان Vision-S رونمایی کرده بود و حالا نسخه SUV این خودرو نیز معرفی شده و در کنفرانس خبری سونی در CES 2022 پیش روی لنز عکاسان قرار گرفته است.

یوشیدا سه اصل ایمنی، سازگاری و سرگرمی را محورهای توسعه و ساخت نسخه SUV خودروی Vision-S برشمرده و اعلام نموده که اولین اولویت این شرکت در توسعه این خودرو، ارتقای سطح امنیت خودرو بوده است. بدین منظور سونی از مجموعه ۴۰ سنسور در داخل و خارج برای نظارت بر هر چه امن بودن تعامل و حرکت خودرو در مسیر استفاده نموده است.

مدیر عامل سونی در خصوص اقدامات تضمین کننده سازگاری هر چه بیشتر این خودرو با محیط نیز معتقد است که با توجه به تکامل هر چه بیشتر این خودرو به مرور زمان، امکان شخصی‎سازی کابین، ارتباط ۵G، ارتقای سرعت خودرو و همچنین سیستم‎های ارتباطی ابری و خودرو نیز حاصل شده و مضاف بر آن می‎توان خودرویی با امکانات سرگرمی کامل در اختیار داشت.

البته همانطور که گفته شد، سونی در این مراسم از زیرمجموعه جدید مرتبط با بخش خودروی خود یعنی Sony Mobility Inc نیز رونمایی کرد که قرار است تلاشی برای شتاب‎دهی فعالیت شرکت در بخش خودرو باشد و در آینده‎ای نه چندان دور، روند توسعه و ورود به بخش تجاری خودروهای الکتریکی را نیز آغاز کند.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 320 views بار دسته بندی : اقتصادی تاريخ : 8 ژانویه 2022 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.