بازتاب گهر نماینده مجلس: آقای رئیس‌جمهور اگر بخواهید ما خفه می‌شویم؛ اما این ره که تو می‌روی به ترکستان است - بازتاب گهر

آقای رئیس‌جمهور اگر بخواهید ما خفه می‌شویم

نماینده صومعه سرا گفت: وزیر پیشنهادی عزیز است. در دفاعیات، آقای رئیس‌جمهور گفتند ایشان با مدرسه و کتاب آشناست؛ شما دو میلیون معلم و فرهنگی دارید. آموزش و پرورش آدم‌های مدیر کم ندارد چرا کاری می‌کنید که فرهنگیان از شما برنجند؟

سیدکاظم دلخوش در مخالفت با وزیر پیشنهادی وزارت آموزش و پرورش گفت: بنده در دو بخش عرائضم را مطرح می‌کنم؛ اول از رئیس‌جمهور و هیات دولت تشکر می‌کنم و مجلس هم همیشه با دولت همراهی کرده است اما،‌ نصف وزرای تو رئیس‌جمهور از مدرسه امام صادق هستند. از روزهای قبل انتخابات نماینده‌ها از شما حمایت کردند، در دادن رای به وزرا مجلس همراهی کرد. من مخالف دو وزیر بودم اما همه نماینده‌ها با شما همراهی کردند. ما دلمان می سوزد و نمی‌خواهیم مخالفان، دولت شما را ناکارآمد جلوه دهند. شما نه با مجلس و نه با دوستان خودتان مشورت کردید. اگر می‌خواهید ما خفه می‌شویم اما این ره که تو می‌روی به ترکستان است و مشکلات کشور افزایش پیدا می‌کند.

وی ادامه داد: وزیر پیشنهادی عزیز است. در دفاعیات، آقای رئیس جمهور گفتند ایشان با مدرسه و کتاب آشناست؛ شما دو میلیون معلم و فرهنگی دارید. آموزش و پرورش آدم‌های مدیر کم ندارد چرا کاری می‌کنید که فرهنگیان از شما برنجند. آقای وزیر یک جزوه آوردند که برای کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان است. شما از تحقیق و تفحص و از صندوق فرهنگیان چه می‌دانید. شما غیرانتفاعی خواندید اما از غیر انتفاعی چیزی نگفتید. شما از درآمدهای آن محل مطلب نگفتید. شما اهداف کوتاه، میان و بلندمدت ندارید.

به گزارش ایلنا، نماینده صومعه سرا گفت: شما می‌خواهید وزیر شوید اما تجربه ندارید و یک روز هم سابقه کار ندارید. من فکر می‌کنم این شان آموزش و پرورش نیست. دوستان خواهش می‌کنم توجه کنید. آقای رئیس‌جمهور خانواده آموزش و پرورش در اولویت شما نیست. امروز این وزارت خانه کسری دارد و همه مشکل دارند. من خواهش می‌کنم آقای رئیس جمهور این گزینه را پس بگیرند.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 352 views بار دسته بندی : سیاسی تاريخ : 16 نوامبر 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.