بازتاب گهر چگونه با ربات، فروش در دیجی کالا را افزایش دهیم؟ - بازتاب گهر

در دنیای امروز کسب موفقیت فقط با تلاش ممکن نیست. بلکه این تلاش می بایست همراه با هوشمندی و بهره گیری از تکنیک های روز باشد. اگر کمی دقت کنید می بینید هر فعالیت اقتصادی ای شدیدا رقابتی شده و بدون کسب تکنیک های روز امکان پیروزی در این رقابت ممکن نیست.

فروش آنلاین کالا، خصوصا در مارکت پلیس بزرگ دیجی کالا که بزرگترین فروشگاه آنلاین خاورمیانه می باشد نیز از این قاعده مستثنا نیست. هزاران فروشنده (سلر)  برای فروش میلیون ها کالا با یکدیگر به رقابت می پردازند در این میان کسی برنده است که دیجی کالا او را به خریداران بعنوان فروشنده برگزیده نمایش دهد. این برگزیده بودن یا همان بای باکس بودن در دیجی کالا بسیار کار تخصصی و پر رقابتی شده است. بصورتی که فروشنده بای باکس یک کالا گاهی در دقیقه چند مرتبه تغییر می کند. حالا فرض کنید یک فروشنده با چند صد یا هزاران کالا چگونه باید در این رقابت هر لحظه تمام کالاها را در رتبه نخست حفظ کند ؟ اینجاست که پای نرم افزار اتوماسیون قیمت گذاری دیجی کالا یا همان ربات مارکوبات به میدان باز می شود.

ربات تغییر قیمت دیجی کالا مارکوبات

بای باکس چیست ؟

یک کالا در دیجی کالا ممکن است چندین فروشنده داشته باشد ولی وقتی شما بعنوان خریدار در سایت دیجی کالا این کالا را باز می کنید، یک فروشنده بعنوان فروشنده اصلی کالا به شما نمایش داده میشود که بصورت پیش فرض شما از او خرید می کنید. به این فروشنده، برنده بای باکس می گویند.

برای کسب بای باکس می بایست بصورت مداوم به کنترل و تغییر قیمت کالاها اقدام کرد . ربات هوشمند قیمت گذاری مارکوبات بصورت مداوم ضمن آنالیز رقبای شما، با در نظر گرفتن سود و ضرر شما اقدام به رقابت با سایر سلر ها می کند تا مطمئن شود بهترین تجربه از فروش نصیب شما می شود.

تخفیف هوشمند، کمپین ها

ربات تغییر قیمت دیجی کالا (مارکوبات) قابلیت قیمت گذاری بصورت تخفیف هوشمند را نیز دارد. همچنین در صورت درخواست شما می تواند در کمپین ها از جمله کمپین شگفت انگیز، یلدا و بلک فرایدی شرکت نماید.

آنالیز صورتحساب و سفارشات دیجی کالا

ربات هوشمند مارکوبات همچنین بصورت مداوم سفارشات شما را رصد می کند و تک تک سفارشات شما را بصورت مجزا آنالیز کرده و میزان سود کسب شده را به شما اعلام می کند. همچنین تمامی صورتحساب ها مورد بررسی و آنالیز قرار می گیرد.

 

استفاده از عبارات سوالی یا اعداد وهمچنین بهره‌برداری از روندهای روز وخبرربایی در عنوان می‌تواند باعث افزایش بازدید و خوانده شدن خبرتان ‌شود.

 

در لید باید انگیزه خوانده شدن متن را به مخاطب بدهید و همچنین خلاصه‌ای از نکات مهم را نهایتا در یک پاراگراف و چند جمله وارد نمایید. برای برخی از رسانه‌ها خصوصا خبرگزاری‌ها و رسانه‌های بزرگ نوشتن لید الزامی است و اگر خودتان لید را ننوشته باشید، تحریریه‌ رسانه‌ها خودشان یک پاراگراف ا متن را به عنوان لید انتخاب می‌کنند.

 

محتوای اصلی رپورتاژ خودرا با توجه به محدودیت‌های وبسایت مدنظر در تعداد کلمات بنویسید.

 

تا می‌توانید از تیترهای فرعی استفاده کنید که جذابیت خواندن متن را ارتقا می‌دهد.علاوه بر تیترهای فرعی استفاده از بولت‌ها و اشاره تیتروار به نکات هم بسیار جذاب خواهد بود.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 155 views بار دسته بندی : ریپورتاژ تاريخ : 10 جولای 2022 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.