بازتاب گهر توسعه فعالیت‌های اجتماعی بانک کشاورزی - بازتاب گهر

توسعه فعالیت‌های اجتماعی بانک کشاورزی

مدیر امور مشتریان بانک کشاورزی از توسعه فعالیت های این بانک در اجرای مسئولیت های اجتماعی به ویژه کمک به زندانیان نیازمند خبر داد.

به گزارش اقتصاد آنلاین، محمدرضا غفوری با اعلام این خبر به نقش بانک ها در حمایت از طرح های همسو با منافع عمومی جامعه  اشاره و خاطر نشان کرد: این بانک دراجرای مسئولیت های اجتماعی خود و با هدف تحکیم بنیان تحکیم خانواده ها  و باز گرداندن افراد آسیب دیده به زندگی عادی، با ستاد مردمی رسیدگی به امور دیه و کمک به زندانیان نیازمند(ستاد دیه) همکاری دارد.

وی با اشاره به ضرورت ترغیب مردم و مشارکت آنان در فعالیت های اجتماعی افزود: بانک کشاورزی با هدف ترویج فرهنگ نوع دوستی و کمک به نیازمندان، نسبت به ایجاد سامانه کمک به سازمان های حمایتی اقدام کرده است و هموطنان عزیز از طریق این سامانه می توانند کمک های نقدی خود را  برای کمک به آزاد سازی زندانیان پرداخت کنند.

غفوری با بیان اینکه  واریز کمک های مردمی به حساب جاری شماره ۷۵۰۶۰۰ ستاد دیه نزد بانک کشاورزی به صورت حضوری از طریق کلیه شعب این بانک در سراسر کشور امکانپذیر است خاطرنشان کرد: هموطنان نیکوکار می توانند به صورت غیر حضوری نیز از طریق کانال های الکترونیکی همچون بانکداری دیجیتالی و بخش امور خیریه در پایگاه اینترنتی بانک کشاورزی کمک های خود را پرداخت کنند.

غفوری از امکان پرداخت کمک های مردمی از  اپلیکیشن آپ و خودپردازهای بانک کشاورزی خبر داد و گفت: واریز این کمک ها از طریق تلفن همراه و شماره گیری #۲۰*۷*۷۳۳*( کدUSSD) نیز امکانپذیر است.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به برنامه  سالانه ستاد دیه برای برگزاری جشن گلریزان که نهم خرداد ماه سال جاری و در چهارمین روز از ماه مبارک رمضان نیز برگزار خواهد شد،امکان پرداخت کمک های مردمی از طریق شعب بانک کشاورزی و مجاری الکترونیکی این بانک فراهم شده است.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 298 views بار دسته بندی : روی خط خبر تاريخ : 7 جولای 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.