بازتاب گهر آیا سرمایه گذاری در دوج کوین آینده خوبی دارد؟ - بازتاب گهر

آیا سرمایه گذاری در دوج کوین آینده خوبی دارد؟ دوج کوین یکی از ارز های رده اول بازار های مالی بوده که با حمایت های ایلان ماسک توانست قیمت خود در عرض چندین ماه صد ها برابر کند. متاسفانه پس از مدت ها وارد مسیر سراشیبی شده و امروز نیز در قیمت های پایینی به سر می برد. برای بررسی و تحلیل ارز دوج کوین و خرید دوج کوین از صرافی های معتبر مانند کوکوین همراه ما باشید.

 

تاریخچه دوج کوین

دوج کوین یکی از ارزهای معتبر بازار کریپتو بود با شبکه انحصاری خود توانسته به جایگاه مناسبی در بازار ارزهای دیجیتال در دست یابد. نماد دوج کوین نماد سگ بوده و در واقع سگ ژاپنی به نام شیبا است. دوج کوین در سال ۲۰۱۳ با کمک برنامه نویسی جکسون پالمر و بیلی مارکوس ابداع شد. هدف از پیدایش این ارز، بازاریابی و پرداخت سیستم آنلاین دوستان بود ولی توانست با حمایت حامیان بزرگ این ارز به قیمت یک دلار نیز نزدیک تر شود.

تسخیر بازار ارز های دیجیتال

دوج کوین توانست بیش از دو و نیم درصد بازان سهام ارزهای دیجیتال را در اختیار خود داشته باشد و ارزش بازار این ارز به بیش از ۳۸ میلیارد دلار رسید. این ارز جایگاه هفتم برترین ارز های جهان را بر عهده داشت. دوج کوین امروزه با کاهش محسوسی همراه بوده و قیمت آن در کمترین ارزش معاملاتی خود به سر می برد. در ادامه به بررسی سرمایه گذاری در دوج کوین و معامله ان در صرافی کوکوین می پردازیم.

استخراج دوج کوین

استخراج این ارز پروف آف ورک بوده و بر اساس الگوریتم اثبات کار توسط سیستم های گرافیکی ماینر ها استخراج می شود. استخراج این ارز شبیه به بیت کوین بوده و از روش های قدیمی برای استخراج استفاده می شود. لازم به ذکر است اگر به فکر استخراج دوج کوین هستید باید سیستم پردازشی بسیار قدرتمند ماینینگ داشته باشید.

یکی از راه های سرمایه گذاری در دوج کوین، استخراج آن بوده که نیاز به سیستم های بسیار قوی دارید. اگر سابقه یا تجربه این کار را دارید می توانید با استخراج دوج کوین کسب درآمد نمایید. در صورت عدم مهارت می توانید با خرید و فروش در صرافی کوکوین به کسب سود بپردازید.

حامیان قدرتمند دوج کوین

دوج کوین توسط حامیان بزرگ مانند ایلان ماسک که یکی از ثروتمندان جهان بوده حمایت شده و توانسته به همراهی دیگر شخصیت‌ های تاثیرگذار، قیمت این ارز را به نقاط قابل توجهی در بازار برساند. با حمایت های ایلان ماسک توانست دوج کوین در قیمت های چندین برابر ارزش واقعی معامله شود. اگر در دوج کوین سرمایه‌گذاری می کردید سرمایه شما در کمتر از یک ماه بیش از ۲۴۰ برابر می شد.

ارزش سرمایه گذاری در دوج کوین

برای خرید بیت کوین، دوج کوین یا سایر ارز های برتر بازار ارز های دیجیتال در صرافی کوکوین، باید موارد مختلفی را در نظر داشته باشید. یکی از موارد مهم، بررسی اخبار و حامیان پشت پرده ارز بوده که به عنوان نهنگ بازار های دیجیتال شناخته می شود. در صورت اینکه سرمایه گذاران بازار دیجیتال در ارز مشخصی سرمایه گذاری کنند، قیمت این ارز به قیمت های بالایی در مقایسه با سایر ارزها می ‌رسد. همچنین در کنار این مورد تحلیل تکنیکال و آموزش درآمد زایی با روش های اصولی نیز از جمله مهم ترین کارها قبل از سرمایه گذاری در دوج کوین است.

لازم به ذکر است برای ورود به بازار، بررسی داده های درون شبکه های بازار برای اطلاع از ورود و خروج و عرضه و تقاضای بازار لازم است. می توانید برای اطمینان بیشتر از شاخص های ترس و طمع نیز استفاده نمایید.

استراتژی ورود و خروج هوشمند

برای سرمایه گذاری در دوج کوین باید استراتژی ورود و خروج هوشمندی داشته باشید. برای این کار باید نقاط حمایت و مقاومت را مشخص کرده و بر اساس استراتژی خود و اندیکاتور های مختلف اقدام به تحلیل بازار نمایید. در صورت اینکه نقاط ورود طلایی داشته باشید می توانید وارد دوج کوین شده و سرمایه گذاری نمایید.

لازم به ذکر است قبل از شروع به فعالیت در بازارهای ارز دیجیتال و صرافی های معتبر مانند کوکوین، بهتر است دوره های تحلیل تکنیکال و صفر تا صد آموزش های لازم را در این بازار گذرانید باشد. بازار ارزهای دیجیتال بازار حرفه ای بوده و در صورت عدم آگاهی کل سرمایه شما از بین می رود. برای شرکت در دوره های آمادگی ارز دیجیتال و آموزش های مرتبط با آکادمی یزدانی همراه باشید.

 

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 166 views بار دسته بندی : ریپورتاژ تاريخ : 20 جولای 2022 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.