بازتاب گهر اشتغال‌زایی ۲۰۰ هزار نفری در پتروشیمی ممکن است + متن کامل - بازتاب گهر

درحالی که رئیس جمهور این سوال را مطرح کرده که کدام نهاد کارشناسی تأیید می کند که می توان ۲۰۰ هزار شغل در پتروشیمی ایجاد کرد که در گزارش سال ۹۲ مرکز پژوهشهای مجلس این موضوع مورد تأکید قرار گرفته بود.

 حجت الاسلام حسن روحانی در جریان سومین مناظره تلویزیونی کاندیداهای دوازدهمین دوره ریاست جمهوری با انتقاد از بیان امکان ایجاد ۲۰۰ هزار شغل در صنعت پتروشیمی این سوال را مطرح کرد که کدام نهاد کارشناسی این مسئله را تأیید می کند؟

مرکز پژوهشهای مجلس شورای اسلامی در سال ۹۲ با انتشار گزارشی مفصل با عنوان “بررسی زنجیره ارزش افزوده گاز با نگاهی بر وضعیت کنونی ایران – صنعت پتروشیمی” چگونگی میزان اشتغال زایی ۲۰۰ هزار نفری در صنعت پتروشیمی را تشریح کرده بود.

در بخشی از این گزارش به جدولی اشاره شده که بدین شرح است:

اشتغال‌زایی ۲۰۰ هزار نفری در پتروشیمی ممکن است + متن کامل

حجت الاسلام حسن روحانی در جریان سومین مناظره تلویزیونی کاندیداهای دوازدهمین دوره ریاست جمهوری در بخشی از سخنان خود گفت: ما در دولت یازدهم ۹ میلیون تن ظرفیت جدید پتروشیمی ایجاد کردیم اما این مقدار اشتغال زایی نشد؟

نکته مهمی که از نظر ریاست محترم جمهور پنهان مانده این است که اشتغال زایی ۲۰۰ هزار نفری نه در بخش بالادستی صنعت پتروشیمی که دولت یازدهم به افزایش ظرفیت در این بخش پرداخته بلکه در بخش پایین دستی و صنایع نهایی قابل تحقق است که در دولت یازدهم این مهم محقق نشده است.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 306 views بار دسته بندی : روی خط خبر تاريخ : 5 جولای 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.