بازتاب گهر بررسی ارور 40 60 80 پکیج ایران رادیاتور - بازتاب گهر

پکیج ایران رادیاتور به دلیل طراحی آن اغلب با خطا مواجه می شود. خطای ۴۰ ۶۰ ۸۰ پکیج  ایران رادیاتور یکی از خطاهایی است که کاربران اغلب با آن مواجه می شوند. دلایل متعددی وجود دارد که می تواند باعث بروز خطای فوق شود.

علت بروز ارور ۴۰ ۶۰ ۸۰ چیست؟

بسته به مدل پکیج انتخابی، خطاهای داده شده ممکن است به اشکال مختلف برای شما ظاهر شوند. البته این عیوب معمولا به صورت دیجیتالی و گاهی به کمک چراغ های کوچک تعبیه شده در پنل نمایش داده می شوند. ارور پکیج ایران رادیاتور ۴۰ ۶۰ ۸۰ یکی از رایج ترین ارورهایی است که بسیاری از کاربران با آن مواجه می شوند. برای اطلاع از جزئیات کامل این ارور و نحوه رفع آن با ما همراه باشید.

خرابی سنسور پرشرهوا

یکی از مهم ترین قسمت هایی که روی برد قرار می گیرد، فن است. در صورت از کار افتادن سنسور فن، دستگاه ارور ۴۰ ۶۰ ۸۰ را به شما می دهد در صورت مواجه شدن با خرابی سنسور فن یا فرسودگی جزئی، باید در اسرع وقت نسبت به رفع مشکل اقدام کنید. تکنسین مشکل را اصلاح کنید

بدون شک اگر در پکیج دیواری در پنکه یا سنسور فشار هوا با مشکل مواجه شدید، در صورتی که به طور کامل کارکرد خود را از دست داده است، باید سنسور فشار هوا یا سنسور فن را تعویض کنید.

مسدود شدن شیلنگ رابط بین ونتوری و پرشر

اشیاء مختلف می توانند اتصالات بین دستگاه تخلیه و تنظیم کننده را مسدود کنند. این شرایط شامل وجود کثیفی در ساختمان و محل استفاده است. علاوه بر این، بخار گاهی اوقات باعث مسدود شدن شیر آب نیز می شود.

مشکل به راحتی توسط شما قابل حل است. اگر در شیلنگ متصل شده بین ونتوری و سنسور فشار با انسداد مواجه شدید، می توانید آن را بردارید و با دمیدن آن مسیر را باز کنید. توجه داشته باشید که اگر با این کار مشکل حل نشد، شیلنگ اتصال را تعویض کنید.

قطع شدن کابل اتصال بین فن و برد

یکی از دلایل ارور ۴۰ ۶۰ ۸۰ پکیج ایران رادیاتور قطع شدن سیم فن و برد می باشد. در صورت مواجه شدن با این مشکل، هیچگونه دستوری از برد پکیج به فن آن ارسال نخواهد شد.

معیوب بودن برد پکیج

مهم ترین دلیل خطای ۴۰ ۶۰ ۸۰ ایران رادیاتور، ایراد در برد پکیج باشد. در بیشتر موارد، زمانی که برد مدار نتواند دستور را به درستی ارسال کند، خطای ۴۰ ۶۰ ۸۰ را مشاهده خواهید کرد. توصیه ما این است که با مشاهده این خطا ابتدا دفترچه رهنما را بررسی کنید.

اگر برد کمی آسیب دیده باشد، یک متخصص می تواند در اسرع وقت مشکل را برطرف کند. با این حال، گاهی اوقات شما نیاز به تعویض برد دارید.

ذوب شدن ونتوری

همانطور که می دانید یکی از قطعات مورد استفاده در پکیج های ایران رادیاتور ونتوری نام دارد. با توجه به ساختار پکیج ها معمولا حرارت بیشتری را روی دستگاه خواهید دید و ممکن است در اثر گرما این قسمت ذوب شود. اگر ونتوری این کار را به درستی انجام ندهد، ارور ۴۰ ۶۰ ۸۰ را مشاهده خواهید کرد.

معیوب بودن فن

یکی دیگر از دلایلی که می تواند باعث بوجود آمدن این خطا شود، معیوب بودن فن پکیج است. فراموش نکنید که نوع فن های استفاده شده در پکیج ها به گونه ای است که احتمال بروز خطا در این قسمت بسیار کم است.

با این حال، معمولاً سایر عوامل حاشیه ای می توانند منجر به خطاهای مورد نظر شوند. اگر هنگام روشن کردن پکیج صدای چرخش فن را نمی شنوید، می توانید متوجه شوید که مشکلی در آن وجود دارد یا فن کاملاً عملکرد خود را از دست داده است.

ونتوری توسط سنگ مسدود شده است

ارور ۴۰ ۶۰ ۸۰ پکیج ایران رادیاتور یکی دیگر از عواملی که می تواند باعث از کار افتادن پکیج شود، قرار گرفتن سنگریزه در دهانه ونتوری است. در این صورت رابط بین فن و کمپرسور عملکرد خود را از دست می دهد. بد نیست بدانید ونتوری قسمتی است که کار مکش هوا را انجام می دهد.

فراموش نکنید که سوراخ ونتوری ممکن است توسط عوامل دیگری مانند گرد و غبار مسدود شود. شرایطی که می تواند منجر به خطای مورد نظر شود.

نتیجه گیری

در این مطلب سعی کردیم دلایلی که باعث بروز ارور ۴۰ ۶۰ ۸۰ پکیج ایران رادیاتور می شود را کامل توضیح دهیم. توجه کنید که اگر تخصص کافی در تعمیرا و عیب یابی پکیج ایران رادیاتور را ندارید حتما از نمایندگی های معتبر ایران رادیاتور، بوتان، ایساتیس و … مثل اوستا پکیج که در زمینه تعمیرات تخصصی پکیج های دیواری فعالیت میکند کمک بگیرید تا از بروز مشکلات بیشتر و هزینه های بیشتر جلوگیری کنید.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 155 views بار دسته بندی : ریپورتاژ تاريخ : 19 جولای 2022 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.