بازتاب گهر درآمد روزانه تعمیرات موبایل چقدر است؟ - بازتاب گهر

آیا می دانید درآمد روزانه تعمیرات موبایل چقدر است؟ آیا تا کنون موبایل خود را تعمیر کرده اید؟ درآمد روزانه تعمیرات موبایل به قدری زیاد شده است، که شاید همه ی ما دوست داشته باشیم، به دنبال این شغل برویم. شاید در نگاه اول این شغل نیاز به ابزار و جایگاه خاصی نداشته باشد، اما با بررسی اندکی در خواهیم یافت که درآمد تعمیرات موبایل با توجه به یکسری فاکتور ها محاسبه می شود.

درآمد روزانه تعمیرات موبایل با توجه به میزان تخصص تعمیرکار، تسلط او بر کار، و رضایت مشتریان از کار خواهد بود. ما در این مقاله سعی داریم در مورد اینکه درآمد روزانه تعمیرات موبایل چقدر است، اطلاعات لازم را گردآوری کنیم، اگر شما نیز جزو کسانی هستید که به این شغل علاقه دارید و به فکر درآمد بالا با شرکت در دوره آموزش تعمیرات موبایل و راه اندازی تعمیرگاه موبایل هستید، تا انتهای مطالب با ما همراه باشید تا اطلاعات لازم را به دست بیاورید.

بررسی در آمد روزانه تعمیرات موبایل

آیادرآمد تعمیرات موبایل خوب است؟ و هزینه مغازه تعمیرات  موبایل، بیش از تعمیرات آن می باشد؟ برای شروع تعمیرات موبایل و دست یافتن به درآمد باید به این سوالات پاسخ داده شود. به طور حتم درآمد روزانه تعمیرات موبایل در کلان شهرها مانند تهران از شهرهای کوچک بیشتر خواهد بود، زیرا نیاز به تعمیرات موبایل در این شهر زیاد است. اما باید گفته شود که همانطور که درآمد روزانه تعمیرات موبایل در کلان شهرها زیاد است، هزینه مغازه تعمیر موبایل نیز زیاد می باشد. هزینه هایی مانند گاز، اینترنت، اجاره بهای مغازه، دستمزد شاگردان، هزینه لازم برای ابزار و تجهیزات ضروری خریداری شده از گزینه هایی می باشند که باید قبل از فکر درآمد روزانه  تعمیرات موبایل، به آنها اهمیت داده شود.

عوامل تاثیر گذار در میزان در آمد متوسط روزانه تعمیرات موبایل

برای پاسخ به این سوال باید موارد متعددی را بررسی کرد، مانند دارا بودن سابقه کار و قدیمی بودن، که اکثر افراد به آن توجه دارند و ترجیح می دهند گوشی خود را به جای اینکه به یک فرد تازه کار و بی تجربه بسپارند به فرد کارکشته و باتجربه برای تعمیر تحویل دهند، بنابراین به اختصار می توان گفت درآمد روزانه تعمیرات موبایل به عوامل زیر بستگی خواهد داشت:

محل تعمیرگاه

اگر تعمیرگاه در یک مکان پر رفت و آمد و محلی شناخته شده قرار بگیرد، تعداد مشتری بیشتری به مغازه مراجعه کرده که قطعاً روی درآمد تعمیرات موبایل به صورت روزانه تاثیر خواهد داشت.

سابقه تعمیر کار

اگر تعمیرکار موبایل در این زمینه سابقه داشته باشد و بتواند تعمیرات اکثر موبایل ها اعم از: تعمیر موبایل سامسونگ، شیائومی، تعمیر موبایل هواوی، لنوو، ال جی، نوکیا، بلک بری، ایسوس، ویندوز فون و همچنین تعمیر موبایل جی پلاس را به خوبی و با تسلط کامل، انجام دهد، مشتریان به این قضیه اعتماد می کنند و با اطمینان بیشتری موبایل خود را به او سپرده و به سایر افراد نیز معرفی می ‌کنند که این امر، بر درآمد روزانه تعمیرات موبایل اثر می گذارد.

مهارت و تسلط تعمیر کار

یک تعمیرکار موبایل باید اطلاعات به روز و مطابق با آخرین پیشرفت های روز را داشته باشد و به کار خود مسلط بوده تا بتواند درآمد روزانه تعمیرات موبایل بیشتری کسب کنند. شرکت آنی تعمیر با ارائه خدمات بی نظیر و ضمانت ۶ ماهه از معتبرترین مراکز در زمینه تعمیر موبایل، تبلت و لپ تاپ می باشد .

مشتری مداری

نحوه برخورد با مشتری در جذب مشتری بیشتر و کسب درآمد بیشتر تاثیر گذار می باشد، هنگامی که مشتری وارد تعمیرگاه می شود، تعمیر کار باید به درستی به سوالات او پاسخ داده و سعی کند موبایل را در حضور مشتری تعمیر کند و با بیان جزئیات در حین کار، رابطه دوستانه با مشتری برقرار کند تا مشتریان بیشتری جذب کند.

ساعات باز بودن مغازه

اگر تعمیرگاه از صبح تا شب باز باشد مشتریان با در بسته مواجه نشده و این به معنای از دست ندادن حتی یک مشتری می باشد، و درآمد تعمیرات روزانه موبایل افزایش خواهد یافت.

میزان هزینه دریافتی

تعمیر کاران برای جذب مشتری بیشتر و کسب درآمد روزانه بیشتر باید انصاف را رعایت کرده و هزینه طبق تعرفه اتحادیه را دریافت کنند، که باعث جذب مشتریان بیشتری خواهد شد.

میزان تبلیغات

همان طور که می دانید برای دست یافتن به موفقیت در هر کاری باید تبلیغات و حرفه خود را به دیگران شناساند. یکی از عوامل دیگر که بر میزان درآمد روزانه تعمیرات موبایل تاثیرگذار است، میزان تبلیغات و مکان تبلیغات است.

سرعت عمل

اگر مشتریان اطمینان داشته باشند که موبایل آن ها در کوتاه ترین زمان و با بهترین کیفیت تعمیر می گردد، تعمیرکار را به دیگران معرفی کرده و در صورت نیاز به تعمیر موبایل، به همین تعمیرکار مراجعه می ‌کنند که این به معنای کسب درآمد روزانه بیشتر می باشد.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 171 views بار دسته بندی : ریپورتاژ تاريخ : 11 جولای 2022 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.