بازتاب گهر رطوبت نداشتن سامانه جوی شهر اصفهان - بازتاب گهر

منصور شیشه فروش در گفت‌وگو با خبرنگار اصفهان ۱۵ با اشاره به آغاز وزش باد در استان اصفهان از امروز اظهار داشت: امروز سرعت وزش باد در شمال و غرب و شمال غرب استان اصفهان به ویژه در شهرستان‌های میمه، گلپایگان، خوانسار و نطنز تا ۷۰ کیلومتر پیش‌بینی شده است.

تندباد در شرق و غرب اصفهان می‌وزد

وی افزود: همچنین فردا در جنوب و شرق استان وزش باد و تندباد را داریم که در شهرستان‌های شرق استان از جمله خور و بیابانک، انارک، اردستان و نائین منجر به فعال شدن کانون‌های گرد و غبار محلی و اختلال در ترددهای جاده‌ای و کاهش میدان دید می‌شود.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان با بیان اینکه هشدارهای لازم به شهرداری‌ها در خصوص تأمین ایمنی در شهرها در زمینه سازه‌ها، درختان و سقف‌های کاذب ارائه شده است، ابراز داشت: صعود به ارتفاعات تا دو روز آینده ممنوع است و دامداران باید به توصیه‌های انجام شده برای چرای دام در ارتفاعات توجه داشته باشند.

وی با بیان اینکه سامانه جوی فعال بر روی استان اصفهان فاقد رطوبت هستند و انرژی خود را به صورت باد تخلیه می‌کنند، اضافه کرد: از این رو در نیمه اول فروردین مناطق غرب و شرق استان وزش باد و گرد و غبار محلی پیش بینی شده است.

شیشه فروش با بیان اینکه با تغییرات جوی فصل بهار بارش‌های مقطعی را پیش بینی کرده‌ایم، ادامه داد: در این زمینه تمهیدات لازم اندیشیده شده است.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 109 views بار دسته بندی : ریپورتاژ تاريخ : 7 آگوست 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.