بازتاب گهر روش های تبلیغات نوین - بازتاب گهر

تبلیغات، نامی که برای شما آشناست و بسیاری از شما حتی اگر برای یکبار هم با راه اندازی کسب و کاری سروکار داشته باشید با نام آن آشنا شده اید و با آن برخورد کرده اید.

انجام تبلیغات در روش های مختلفی انجام می شود، که از دسته اصلی فیزیکی و چاپی آغاز شده تا امروز که به دسته های مجازی مانند طراحی تبلیغات برای شبکه های اجتماعی و سایت های اینترنتی نام برده می شود.

با توجه به اینکه اکثر افراد شاید با روش های مختلف برای تبلیغ کردن آشنایی نداشته باشند باید بدانید که تبلیغ کردن از روش های مختلف در شرایطی خاص انجام می شود و باید در چارچوب خاصی آن را پیش ببرید. برای مثال اگر شما یک کاسب محلی هستید و مغازه ای تجاری در اختیار دارید میتوانید از گزینه هایی مانند تبلیغات تراکتی، بروشور و بنرهای بیلبوردی نهایت استفاده را ببرید تا به جذب مشتری اقدام کنید.

اما ماجرا در تبلیغات اینترنتی کمی متفاوت است، بخشی از تبلیغات به صورت رایگان قابل انجام است و بخشی دیگر نیازمند صرف هزینه است که باید پرداخت کنید تا تبلیغات شما در مکان های مختلف دیده شود.

تبلیغات نوین با پارسی طرح ایرانیان

اگر تمایل دارید پولی بابت تبلیغات پرداخت نکنید به نظر بهترین کار برای شما استفاده از شبکه های اجتماعی برای تبلیغ کردن محصول و کارتون است و شما با انجام اینکار از طریق شبکه های اجتماعی پولی پرداخت نمی کنید اما برای رسیدن به مشتری یا جذب مشتری روش های رایگان مسیر دشوار تری را پیش روی خود دارید.

 

مثلا شما از اینستاگرام و ساخت یک صفحه ی اجتماعی می توانید نسبت به جذب مخاطب اقدام کنید، کار سخت شما در این روش این است که باید صفحه خود را به گونه ای پربازدید کنید که کاربران زیادی به سمت صفحه ی شما آمده یا به اصطلاح فالوورهای خود را افزایش دهید. یک صفحه ای که دنبال کننده ی زیادی ندارد طبیعی است که نمی تواند مشتری زیادی هم برای شما داشته باشد، در بهترین حالت تمام دنبال کنندگان هیچ گاه مشتریان شما نمی شوند. پس شما ابتدا باید مسیری را طی کنید که دنبال کنندگان شما افزایش زیادی داشته باشند یا به شکلی پیش بروید که مشتریان هدف خود را شبکه های اجتماعی مثل اینستاگرام پیدا کنید و محصول خود را به آن ها معرفی کنید.

 

در غیر اینصورت می بایست به فکر تبلیغ در سایر صفحات پربازدید باشید، که انجام این کار نیازمند صرف هزینه برای تبلیغات است.

 تبلیغات چاپی با پارسی طرح ایرانیان

تبلیغات از طریق چاپ!

تبلیغات از اوراق چاپی معمولا جزو انتخاب های شما نیست. چون هزینه بیشتری از شما می گیرد و قابل بررسی یا ارزیابی بازخورد هم نیست. یکی از مزیت های تبلیغات اینترنتی، بررسی و آنالیز آنهاست. یعنی شما معمولا در شبکه های اجتماعی یا رسانه های تبلیغاتی قابلیت ردگیری بازدیدکنندگان را دارید و همین موضوع باعث می شود بدانید که چه نتیجه ای بدست آورده اید و آیا این مسیر را ادامه بدهید یا خیر.

این نکته ی مهمی است که باید برای تبلیغات در نظر بگیرید. کیفیت تبلیغات زمانی به چشم می آید که شما بدانید در کجا و چگونه آن را انجام دهید.

اگر شما پول زیادی صرف تبلیغ بی هدف کنید، نتیجه ای که بدست می آورید مطمئنا کمتر از هزینه های انجام شده است و این نمی تواند به شما کمکی داشته باشد. اما اگر وقت بیشتری صرف کنید و درست تصمیم بگیرید کجا تبلیغ خود را نشان دهید، چند برابر تاثیر گذاری بیشتری برای شما به همراه خواهد آورد.

سئو با پارسی طرح ایرانیان

آیا سئو یک روش تبلیغاتی محسوب می شود؟

به علمی خیر، اما به طور کلی هر آنچه که شما را به دیگران معرفی کند، نوعی تبلیغات است.  سئو کردن وب سایت توسط برند پارسی طرح ایرانیان یکی از روش هایی است که شما میتوانید از آن استفاده کنید تا وب سایت یا صفحه ای از سایت خود را به سایر کاربران نشان دهید. مزیتی که شاید سئو نسبت به سایر روش های تبلیغاتی دارد، ماندگاری بیشتر در نگاه و دسترس کاربر است.

شما از طریق سئو برای مدت طولانی تر در جستجو گوگل قرار میگیرید و شاید یکی مهمترین ویژگی های آن این است که اجبارا در نگاه مخاطب نیستید بلکه کاربر است که به دنبال خدمات و نیاز خود می گردد و به سایت شما می رسد. در این مرحله این هنر شماست که بتوانید از ورودی هایی که توسط گوگل بدست می آورید. تصویری مثبت و موثر از برند خود به آن ها نشان دهید.

قبل از هر نوع اقدام پیشنهاد میکنیم به سراغ بستر سازی خدمات، وب سایت و هویت برند خود بروید و ابتدا به آن ها رسیدگی کنید، این راستا اگر به تمایل به طراحی لوگو برای شرکت خود هستید، PARSI TARH  پارسی طرح می تواند به شما کمک کند.

ورود به سایت لوگو پارسی طرح را فراموش نکنید.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 162 views بار دسته بندی : ریپورتاژ تاريخ : 14 جولای 2022 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.