بازتاب گهر سود صادرات سنگ ساختمانی + خرید آنلاین سنگ - بازتاب گهر

ما در این مجموعه انواع این نوع از سنگ ها را در بالاترین کیفیت و مناسب ترین قیمت عرضه می کنیم که می توانید آن ها را در هر تعداد و اندازه ای که می خواهید به صورت آنلاین سفارش داده و در محل مورد نظر تحویل بگیرید.

نمونه های زیادی از مرمریت در ایران وجود دارند که بسیاری از آن ها تولید داخل و برخی دیگر نیز از دیگر کشور ها وارد می شوند که نمونه های خارجی، دارای قیمت های بالاتری است.

قیمت انواع سنگ به عوامل زیادی بستگی دارد که می توان به کیفیت، اندازه، نوع، شکل، رنگ، شرکت سازنده و… اشاره نمود.

مرکز عرضه سنگ مرمریت کریستال بهترین سنگ های اصل و با کیفیت را به صورت تضمینی به مشتریان ارائه می کند، این سنگ ها به دلیل مزیت های ویژه از جمله محصولات منحصر به فرد و صادراتی به شمار رفته و در بازارهای داخل و خارج از کشور بسیار پر مشتری و پر تقاضا می باشند، این مرکز بهترین ارائه دهنده سنگ های روز است و این محصول را از مرکز تولید کننده بدون واسطه عرضه می کنند.

اگر سری به فروشگاه سنگ تراورتن استخوانی بزنید، متوجه می شوید که تنوع سنگ تراورتن استخوانی از نظر ابعاد و اندازه چقدر زیاد است.

البته این تنوع همیشه به نفع فروشندگان سنگ تراورتن بوده و باعث شده افراد با سلایق مختلف به خرید این محصول جذب شوند و خرید آنلاین سنگ ساختمانی داشته باشند.

همانطور که می دانید فروشگاه تراورتن استخوانی، قیمت های مناسبی برای فروش این سنگ درجه یک در نظر دارد.

این قیمت ها اگرچه از پارامترهای مختلفی نظیر کیفیت سنگ تراورتن، روش های فراوری، رنگ آن، ابعاد سنگ، نوسانات بازار، عمده بودن روش های خرید آن و… تاثیر پذیر بوده اما به صورت کلی متناسب است و این تناسب عامل مهمی در جذب مشتریان بیشتر برای خرید آن می باشد.

صادرات سنگ های ساختمانی

سنگ های ساختمانی (Building stones) در گمرک جهانی با کد تعرفه (HS Code) به شماره ۶۸۰۲۲۱ شناخته می شود.

این کد شامل سنگ های تراورتن و مرمر میباشد.

لازم به ذکر است که همه ی محصولات رابه طور دقیق و جزئی نمی توان بررسی کرد و به همین علت گروهی از کالا ها را که مرتبط به کالای مورد نظر شما است، تحلیل و بررسی میکنیم تا استعداد های بازار محصول منتخب را در مناطق مختلف دنیا بشناسیم.

تمام گزارشات زیر براساس آنچه تا پایان سال ۲۰۱۸ میلادی در گمرکات اظهار و ثبت شده، درج شده است.

تلاش بر این است که با مطالعه این گزارشات فضای تجاری محصول مدنظرتان را بهتر بشناسید و با آگاهی بیشتر اسباب نتیجه گیری قوی تر را برای تجارت خود فراهم آورید.بیشتر بخوانید: سنگ تراورتن در معدن

آمار صادرات سنگ ساختمانی

هدف شناسایی رقبا کار در بازار جهانی است.

آمار صادرات سنگ های ساختمانی رقم کل صادرات: ۱,۵۳۴,۵۵۷,۰۰۰ دلار

آمار صادرات سنگ های ساختمانی میزان رشد پنج ساله ارزش هر واحد: ۴- درصد

آمار صادرات سنگ های ساختمانی میزان رشد یکساله ارزش هر واحد: ۶ درصد

آمار صادرات سنگ های ساختمانی میانگین فاصله از کشور وارد کننده: ۴,۸۶۰ KM

 

آمار واردات سنگ های ساختمانی

هدف شناخت متقاضیان و پتانسیل ها در بازار جهانی است.

آمار واردات سنگ های ساختمانی رقم کل واردات: ۱,۳۸۸,۹۳۲,۰۰۰ دلار

آمار واردات سنگ های ساختمانی میزان رشد پنج ساله ارزش هر واحد: ۳- درصد

آمار واردات سنگ های ساختمانی میزان رشد یکساله ارزش هر واحد: ۱۲ درصد

آمار واردات سنگ های ساختمانی میانگین فاصله از کشور صادر کننده: ۳,۸۶۵ KM

 

ذخایر سنگ های ساختمانی

ذخایر سنگ های ساختمانی در جهان حدود ۱۵ میلیارد تن می باشد. و ایران هم با ۴٫۷ میلیارد تن ذخیره سنگ های ساختمانی در جایگاه هفتم دنیا می باشد. انواع سنگ های ساختمانی مهمی که در ایران تولید و صادر می شود شامل گرانیت ها، مرمریت ها، تراورتن ها، مرمرها و سنگ چینی و کریستال می باشند. البته تنوع سنگ ها بسیار زیاد است و ما در این مقاله فقط به تعدادی از آنها که مهمترین ها هستند و تولیدات بیشتری دارند اشاره می نماییم.

به دلیل تنوعی که سنگ های ایرانی در رنگ، نوع سنگ و وجود کیفیت های مختلف دارند، در بین تجار دنیا به نوعی منحصر به فرد شناخته می شوند. تنوع رنگ در سنگ ها یک ویژگی مهم می باشد. در برخی از مناطق ایران این تنوع رنگ حتی به بالای ۳۰ نوع رنگ مختلف نیز می رسد. این نشانگر ظرفیت بسیار بالای ایران در این محصول برای فعالیت در بازارهای بین المللی می باشد و سود صادرات سنگ ساختمانی بسیار بالا خواهد بود.

مهمترین معادن سنگ های ساختمانی ایران شامل ۴۴% سنگ مرمری، ۲۵% سنگ چینی، ۲۰% گرانیت ها، ۱۰% تراورتن و حدودا ۲% سنگ مرمر می باشد. قطب تولید سنگ ایران استان اصفهان است که بیشترین سنگ و بیشترین تنوع سنگ را دارد. علاوه بر آن استان مرکزی، آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، یزد، زنجان، قزوین و همدان در رده های بعدی قرار دارند.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 331 views بار دسته بندی : ریپورتاژ تاريخ : 20 جولای 2022 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.