بازتاب گهر صندل زنانه چرم مشهد + صادرات کیف چرم - بازتاب گهر

امروزه با پیشرفت تکنولوژی صندل های زنانه با مواد اولیه متفاوتی تولید می شود که از بهترین سازنده این محصولات چرم مشهد را می توان نام برد.

چرم یک ماده ی طبیعی بادوام و منعطفی است که از پوست جانوران مخصوصا پوست گاو به دست می آید که در محصولات دیگری همچون شلوار، کت، کاپشن، کیف و غیره مورد استفاده می باشد. چرم به دو دسته کرومی و گیاهی تولید می شود که کرومی با استفاده از مواد شیمیایی کروم می باشد و در بسیاری از کشورهای جهان تولید این محصول به این روش ممنوع شده است چون که کروم یک ماده فلز سنگینی است که بر محیط و انسان آسیب می زند که امروزه با پیشرفت تکنولوژی، بسیاری از دولت ها مردم را به تولید چرم و محصولات چرمی به صورت گیاهی تشویق می کند.

در نگهداری صندل زنانه چرم مشهد باید به نکات مهمی اشاره کرد: عدم استفاده از آن در محیط های مرطوب چون باعث فاسد شدن چرم می شود، اگر ماده ی چسبنده ای روی صندل شما ریخته شد سعی نکنید آن را هرطور شده پاک کنید چون باعث می شود چرم شما آسیب ببیند کافی است آن را با پنبه همراه یا استون تمیز کنید و حتما از نفت و مواد شیمیایی قوی دور نگه دارید و قابل ذکر است که بعد از مدتی که از این صندل استفاده نکرده اید بخاطره این که فرم صندل خراب نشود داخل آن را با قالب یا روزنامه پر کنید که به چرم آن آسیبی وارد نشود.

 

همانطور که مطالعه کرده اید چرم در حین گران تر بودن از دوام و عمر طولانی برخوردار است و می توانید آن را در مدت طولانی استفاده کنید و این صندل ها با کیفیت بیشتر ساخته شده اند که باعث می شود که به خود ارزش بیشتر بدهید.

کشورهای هدف برای صادرات چرم

اگر بخواهیم از آمار و ارقام صحبت کنیم کشورهای مانند: عراق، هندوستان، مراکش، ترکیه و آذربایجان کشورهایی بودند که در سال ۹۷ چرم و محصولات چرمی را به آنجا صادر کردیم.

همین‌طور کشورهایی مانند رومانی، اندونزی، تایلند، مجارستان، کره جنوبی، ترکیه و ژاپن هم کشورهایی هستند که در آینده می‌توانند هدف صادراتی ما در منطقه باشند.

ظرفیت‌های بالقوه فراوانی در تجار این کشورها وجود دارد که اگر بتوانیم روی صادرات چرم و فراورده‌های چرمی کار کنیم؛ می‌توانیم درآمد فوق‌العاده زیادی از صادرات این محصول به دست آوریم. حتی کشورهای دیگری مانند کشورهای آفریقایی، اروپایی، کشورهای حوزه سی آی اس و کشورهای در حال توسعه و کشورهای آسیای شرقی این ظرفیت را دارند که این کالا را از ما خریداری کنند.

دوستانی که علاقه مند هستند در زمینه صادرات چرم و فراورده‌های چرمی فعالیت داشته باشند جهت مشاوره می‌توانند با ما در ارتباط باشند.

صادرات چرم صنعت چرم ایران هنوز نتوانسته جایگاه واقعی خود را در بازارهای بین المللی پیدا کند. اکثر محصولات چرم ایران به‌ صورت چرم خام یا همان محصولات سالامبور صادر می‌شودکه  با قیمت‌های پایین‌تری نسبت به چرم دباغی شده در بازار عرضه می‌شود.

اگر تجار ما بتوانند در صادرات انواع چرم های سنگین، سبک و محصولات مرتبط با آن کار کنند؛ می‌توانند این محصول را با سود بالاتری نسبت به چرم خام یا همان سالامبورعرضه کنند.  این مدل فروش سودآوری بیشتری برای تجار ما دارد.

قیمت کیف چرم زنانه

کیف های چرم زنانه نرخ های گوناگونی دارد. عوامل موثر بر قیمت کیف چرم زنانه عبارتند از:

نوع چرم

شرکت های سازنده کیف چرم زنانه در داخل کشور ما علاوه بر چرم های طبیعی از چرم های مصنوعی نیز برای درست کردن محصولات خود استفاده می نمایند. در تعیین قیمت کیف چرم زنانه در ابتدا تعیین می کنند که نوع چرم طبیعی بوده و یا مصنوعی. میزان قیمت انواع کیف هایی که با استفاده از چرم طبیعی درست شده است بسیار گران تر از سایرین می باشد.

مدل کیف چرم زنانه

تنوع کیف های چرم زنانه از نظر رنگ، جنس، مدل و غیره بسیار زیاد است. کیف های زنانه در مدل های مجلسی، رو دوشی، زیپ دار، بدون زیپ و… تولید شده و درون بازار به فروش می رسد. با توجه به مدل کیف چرم زنانه و لوازمی جانبی که برای درست کردن آن استفاده شده میزان قیمت نهایی آن تعیین می شود. برای مثال انواع کیف های زنانه مجلسی به دلیل ظاهر بسیار شیک و زیبایی که داشته کمی گران تر از مدل های معمولی آن است.

قیمت کیف چرم مصنوعی در فروشگاه متنوع می باشد. تنوع قیمت موجب شده به راحتی بتوان کیف چرم مصنوعی زنانه با نرخ مورد دلخواه را انتخاب کرده و در تعداد بالا خریداری نمود. این نوع کیف در فروشگاه های مختلف کشور با قیمت بالا، متوسط و پایین عرضه شده که قیمت آن را عوامل متعددی مشخص می کند. میزان قیمت این کیف در فروشگاه ها با توجه روش خرید مشتری که حضوری و یا غیر حضوری است، حجم خرید کیف زنانه چرم مصنوعی، نوع کیف خریداری شده، مدل کیف و غیره قابل تعیین می باشد.

در این میان مراکز فروشی هستند که با ارائه تخفیفات ویژه در زمان های خاصی به مشتریان عمده انواع کیف زنانه چرم اداری را با قیمت استثنایی و فوق العاده ارزانی ارائه دهند. میزان قیمت استثنایی کیفت های چرم اداری به اندازه ای مناسب بوده که نظر اکثر خریداران عمده را به خود جلب می نماید.

برای خرید عمده انواع کیف چرم اداری با بهترین کیفیت و قیمت استثنایی تنها می توان از طریق مراکزی که محصولات خود را با تخفیفات بالا ارائه می دهند اقدام نمود. تنوع کیف های ادارای در این مراکز بسیار زیاد بوده و طیف گسترده ای از کیف چرمی در رنگ و جنس های مختلف موجود می باشد.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 207 views بار دسته بندی : ریپورتاژ تاريخ : 19 جولای 2022 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.