بازتاب گهر ورق پی وی سی 16 میل - بازتاب گهر

پی وی سی یکی از مواد پر مصرف در صنعت ساخت دیوارپوش و کفپوش و یا حتی دیگر سازه های صنعتی می باشد. پی وی سی ها در کیفیت ها  و ضخامت های مختلف در بازار قابل عرضه می باشد برای اینکه بتوانید پی وی سی جنس خوب تهیه کنید تنها یک راه دارید و آن هم این است که مشخصات یک ورق پی وی سی خوب را بدانید.

در این مقاله سعی کردیم تمام ویژگی های یک ورق پی وی سی مناسب را برایتان نام ببریم تا بتوانید یک خرید حرفه ای را رقم بزنید.

 

ورق پی وی سی ۱۶ میل

پی وی سی 16 میل

 

پی وی سی ها اغلب در جایی کاربرد دارند که آب در انجا وجود داشته باشد و نتوان از چوب یا مواد دیگری استفاده کرد.

 

در سالهای اخیر دیگر در ساختمان ها از چوب استفاده نمیکنند. به دلیل به صرفه تر بودن و ماندگاری بیشتر پی وی سی اغلب از ورق های پی وی سی استفاده میکنند.

 

پلی وینیل کلراید (PVC) یک نوع پلاستیک از محصولات صنعت پتروشیمی می باشد. یکی از کاربردهای آن ساخت ورق های پی وی سی برای مصرف در قسمت های مختلف ساختمان سازی است. این نوع پلاستیک در قرن نوزده کشف شد و پس از آن به تولید انبوه رسید.

 

استفاده از پی وی سی در صنعت ساختمان سازی:

پی وی سی که به صورت ورق هایی با ضخامت های مختلف من جمله پرکاربرد ترین آنها یعنی پی وی سی ۱۶ میل به بازار آرائه میشود و در ساختمان به عنوان کفپوش ،دیوارپوش و یا ابزار های پی وی سی استفاده میشود.

این دیوارپوش ها و کفپوش ها در تمام ساختمان های اداری و مسکونی قابل ارائه هستند. و از آنجایی که قابلیت چاپ خوردن طرح های مختلف بر روی آن امکان دارد در طرح ها و رنگ های مختلف یافت میشوند.

 

این دیوارپوش ها و کفپوش ها در آشپزخانه ها و اتاق ها حتی در پذیرایی ها به عنوان دیوار تی وی و تکه ای قابل استفاده و نصب هستند.

 

پی وی سی را میتوان جایگزین خوبی برای ام دی اف دانست. این ورقه ها مانند ام دی اف قابلیت برش خوردن در سایز های مختلف را دارند. و البته کیفیت و ماندگاری بالاتر آن باعث شده در سالهای گذشته استفاده بیشتری از پی وی سی شود.

خرید پی وی سی

خرید پی وی سی 16 میل

برای خرید پی وی سی باید نکاتی را مدنظر داشته باشید:

کیفیت مناسب

استفاده از مواد اولیه با کیفیت

ضمانت پس از فروش

ثبات رنگ ورق

ضد حریق و ضد آب بودن

مقاومت در برابر خط و خش

انعطاف پذیری مناسب

 

ویژگی های پی وی سی

 

مقاومت بسیار بالا نسبت به فشار و ضربه (۱۸۰۰ کیلوگرم بر مترمکعب)

ضد اسید، قلیایی، خوردگی، خراش (قابل شست و شو با هر نوع ماده شوینده)

طرح های متنوع و مد روز

سازگار با محیط زیست (قابلیت بازیافت)

کاملا بدون آزبست، فرمالدئید و تشعشع

عایق حرارت و صوت

وزن سبک، حمل و نقل ساده

مقرون به صرفه (توجیه اقتصادی)

طول عمر بالا و بادوام (بدون تغییر رنگ)

نصب، نگهداری و نظافت آسان

ضد حشره

 

با این اوصاف کاملا برتری خود را نسبت به موارد مشابه نشان داده است.

 

ورق پی وی سی روکش دار

 

پی وی سی 16 میل پارس آذین

پی وی سی با تمام ویژگی هایی که گفته شد بدون طرح و چاپ در ساختمان ها و دکوراسیون داخلی استفاده شود. چاپ ورق های پی وی سی توسط پرینتر های های مخصوص با رنگ های پی وی سی انجام میشود. طرح های پی وی سی تنوع بسیاری دارد. و در رنگ های مختلف یافت میشود.

 

ورق های پی وی سی پارس آذین یکی از باکیفیت ترین ورق های پی وی سی در ایران می باشد که با حفظ کیفیت محصولات خود در صدد هرچه بیشتر بالا بردن درصد رضایت مشتریان خود می باشد.

 

شما میتوانید را مراجعه به وبسایت پارس آذین از تمامی محصولات دیدن کنید و از مشاوره رایگان استفاده ‌کنید، متخصصان ما آماده پاسخ گویی به سوالات شما عزیزان می باشند.

 

پی وی سی طرح چوب

 

یکی از پرطرفدار ترین دیوارپوش های پی وی سی دیوارپوش های طرح چوب می باشند. دیوارپوش های چوبی که قیمت بسیار بالایی دارند کاملا آسیب پذیر می باشند و ماندگاری کمتری دارند و همچنین داشتن پتانسیل آفت زدگی هستند و طرفداران دیوارپوش های چوبی از پی وی سی طرح چوب استفاده میکنند. پی وی سی ها در برابر ضربه و اجسام نوک تیز و تیز دارای مقاومت بالایی هستند.

 

پی وی سی طرح سنگ

 

دیوارپوش های سنگی نیز دارای نقاط ضعف بسیاری هستند که طرفداران این سبک از دیوارپوش نیز میتوانند از دیوارپوش های پی وی سی با این طرح استفاده کنند. پی وی سی قابلیت نصب آسانی دارد و نگهداری از آن به هیچ عنوان سخت نیست. در برابر مواد شوینده مقاومت بالایی دارد و میتوانید دیوار های خود را با خیال راحت با این محصول بپوشانید.

 

دیوارپوش ارزان پی وی سی

 

ارزان بودن پی وی سی هیچگاه به کیفیت های مذکور ضربه ای نمیزند. مواد طبیعی به دلیل محدود بودن از قیمت بالایی برخوردارند. اما پی وی سی از لحاظ اقتصادی کاملا بصرفه است و میتوانید با خیال راحت آن را تهیه کنید.

پارس آذین

پارس آذین عرضه کننده انواع ورق های پی وی سی در تمامی ضخامت ها من جمله ورق پی وی سی ۱۶ میل آماده پاسخگویی تمام سوالات شما در این زمینه می باشد. ما نمیگوییم از ما تهیه کنید زیرا با شرایط عالی ما شما از برند دیگری خرید نمیکنید

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 153 views بار دسته بندی : ریپورتاژ تاريخ : 20 جولای 2022 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.