بازتاب گهر گرفتن جام قهرمانی گوگل با کارشناس سئو پورفیض! - بازتاب گهر

الگوریتم های گوگل پورفیض

بدون وجود یک سرمربی فوتبال، احتمال موفقیت یک تیم چقدر است؟ قطعاً برای اینکه یک تیم فوتبال به نتایج خوبی در مسابقات برسد، باید یک سرمربی خوب آن تیم را هدایت کند. سرمربی با اطلاعات و تجربه زیادی که دارد در کسب نتایج به تیم کمک می‌کند. در واقع با بررسی‌هایی که درمورد تیم‌های رقیب انجام می‌دهد و چیدن ترکیب درست در تیم، راه موفقیت تیم هموار می‌شود.

همچنین فعالیت‌های ورزشی بازیکنان همواره باید تحت‌نظر سرمربی باشد. این مثال می‌تواند درک روشن‌تری از موضوعی که قرار است درمورد آن صحبت کنیم به شما می‌دهد. کارشناس سئو و عملکرد وی در موفقیت وب‌سایت شما، مطلبی است که در ادامه بیشتر مورد بحث قرار می‌گیرد.

کارشناس سئو چیست؟

کارشناس سئو یا متخصص سئو، برای رسیدن وب‌سایت‌ها به رتبه‌های بالا در نتایج گوگل، آن‌ها را بهینه می‌کند. در واقع این کارشناس با داشتن مهارت‌ها و تخصص در سئو ‌ترافیک سایت‌ها را افزایش داده و از این طریق به پیشرفت آن‌ها کمک می‌کند.

الگوریتم‌ های گوگل، قانون‌هایی هستند که هر وب‌سایت برای قرارگیری در نتایج جستجو باید آن را رعایت کند. متخصص سئو پورفیض، کسی است که با آگاهی از این الگوریتم‌ها سایت را بهینه می‌کند. برای اینکه درمورد کارشناس سئو بیشتر بدانید، روی این لینک کلیک کنید.

الگوریتم تازگی محتوا پورفیض

یک متخصص سئو باید چه مهارت‌هایی داشته باشد؟

سئو تنها بهینه‌سازی متاتگ‌ها در یک وب‌سایت نیست. در واقع بهترین متخصصان سئو افرادی هستند که در زمینه‌های مختلف بازاریابی دیجیتال مهارت دارند که شامل مهارت‌های سئوی اصلی مانند بهینه‌سازی برچسب عنوان، بازاریابی دیجیتال، نوشتن و طراحی وب می‌شود. متخصص سئو پورفیض با داشتن مهارت‌های لازم در حوزه سئو و به‌کارگیری آن در طراحی وب‌سایت به موفقیت آن کمک می‌کند. مهارت‌های اصلی و کلیدی که متخصص سئو باید داشته باشد، در زیر بیان شده است و شامل:

  • پیداکردن کلمات کلیدی
  • آشنایی با HTML
  • به‌کارگیری کلمات کلیدی در متن محتوا
  • داشت مهارت‌ در حوزه کپی‌رایتینگ در سطوح مختلف
  • استفاده صحیح از تبلیغ‌ها و معرفی سایت‌ها
  • آشنایی و درک تأثیر سئو فنی بر موفقیت سایت
  • آشنایی با روش‌ها و الگوریتم‌های جدید سئو

موتورهای جستجو چگونه کار می‌کنند؟

درک اینکه موتورهای جستجو چگونه کار می‌کنند، یک دانش کلیدی است که متخصصان سئو می‌دانند. موتورهای جستجو، خزنده‌هایی را برای یافتن صفحات در اینترنت می‌فرستند. سپس کد هر صفحه را بررسی می‌کنند. هنگامی که صفحه توسط خزنده‌ها بررسی شد به فهرست موتور جستجو اضافه می‌شود که مجموعه‌ای از صفحات ذخیره شده در حافظه پنهان است.

وقتی در گوگل جستجو می‌کنید، گوگل در فهرست خود می‌گردد و صفحات مرتبط با عبارت سرچ شده را نشان می‌دهد. جالب است بدانید که گوگل بیش از ۱۳۰ تریلیون صفحه در فهرست خود دارد. پس از فهرست شدن صفحات، سایت‌ها بر اساس الگوریتم‌های گوگل رتبه‌بندی می‌شوند. وب سایت‌هایی که در صدر نتایج قرار می‌گیرند، بیشتر دیده شده و موفق‌تر هستند.

عوامل مهم در رتبه‌بندی موتورهای جستجو

گوگل برای رتبه‌بندی از فاکتورهای مختلفی که بیش از ۲۰۰ مورد هستند، استفاده می‌کند. نگران نباشید، لازم نیست همه این فاکتورها را بدانید. عوامل مهم برای رتبه‌بندی، مرتبط بودن، اعتبار و کیفیت است. مرتبط بودن یعنی محتوای صفحه چقدر با عنوان جستجو شده شباهت دارند.

به‌عنوان‌ مثال، فرض کنید عبارت «هودی‌های خاکستری» را در گوگل جستجو کرده‌اید. گوگل در این لحظه صفحات فهرست شده خود را که در آن عبارت «هودی خاکستری» دارد را پیدا می‌کند. گوگل در یافتن نتایج دقت بالایی دارد و در این مورد صفحات «کفش‌های کتانی خاکستری» را به شما نشان نمی‌دهد.

اعتبار، میزان اعتماد گوگل به یک صفحه است. هر چه در یک صفحه پیوندهای بیشتری وجود داشته باشد، آن صفحه از نظر گوگل اعتبار بیشتری دارد. کیفیت سایت بر اساس چند عامل مختلف از جمله، شهرت آنلاین سایت، ساختار محتوا، و نحوه تعامل کاربران با سایت است.

شاه‌کلید رسیدن به صدر نتایج با کلمات کلیدی

کلمات کلیدی، بخش مهمی از سئو است که تأثیر مهمی در رتبه‌بندی سایت‌ها دارد. در گذشته سایت‌ها برای اینکه رتبه خوبی بگیرند، تعداد زیادی کلمه کلیدی را در محتوای سایت قرار می‌دادند. اما پس از مدتی نارضایتی کاربران از محتواهای بی‌کیفیت و فاقد ارزشی که فقط کلمات کلیدی دارند، آغاز شد.

درواقع برخی از سایت‌ها فقط با به‌کاربردن تعداد زیادی کلمه کلیدی توانسته بودند کسب رتبه کنند درصورتی‌که محتوای خوبی را به مخاطب ارائه نمی‌کردند. پس از مدتی با روی کار آمدن الگوریتم مرغ مگس‌خوار که به کل محتوا توجه می‌کرد استفاده از کلمات کلیدی بهینه شد.

اگر قصد طراحی سایت خود را دارید باید بدانید که چقدر باید از کلمات کلیدی و مترادف‌های آن در متن استفاده کنید. آکادمی سئو پورفیض با بررسی‌هایی که انجام می‌دهد به شما خواهد گفت که از چه کلمات کلیدی و به چه تعداد به کار ببرید تا به‌جای پنهان شدن در نتایج گوگل، در رتبه‌های برتر قرار بگیرید.

نقش HTML  در صمیمیت با گوگل

دیدن سایت شما توسط گوگل با دیدن آن توسط انسان‌ها متفاوت است. گوگل قادر است که کدهای سایت را مشاهده کند. اگر درکی از کدها نداشته باشید، بهینه‌سازی آن به‌درستی انجام نمی‌شود.

اگر اصول HTML را بدانید، بهینه‌سازی سایت شما آسان‌تر خواهد شد. کارشناس این حوزه با درک این اصول به‌راحتی سایت‌ها را بهینه می‌کند. درواقع متخصص این حوزه، پورفیض دات‌کام به‌عنوان یک مکانیک حرفه‌ای مشکلات سایت را شناسایی و برای حل آن اقدام می‌کند.

جادویی که کارشناس سئو با الگوریتم های گوگل انجام می‌دهد!

الگوریتم‌ها قوانین بهینه‌سازی سایت‌ها برای موتورهای جستجو هستند. راه‌اندازی و طراحی سایت بدون درنظرگرفتن قوانین چیزی جز طعم شکست برای شما حاصل نمی‌شود. برای اینکه در نتایج گوگل دیده شوید و در لیست سیاه آن قرار نگیرید. این الگوریتم‌ها دائماً در حال به‌روز شدن هستند تا بتوانند رضایت کاربران را دریافت کنند.

مروگر محبوب ما یک حیات‌وحش با عنوان الگوریتم های گوگل راه انداخته است، با کلیک روی لینک آن‌ها را بشناسید.

آکادمی سئو پورفیض

 یادگیری الگوریتم‌ها و اطلاع از به‌روز شدن آنها، وقت زیادی از شما می‌گیرد و ممکن است نتوانید به دیگر کارهای سایت خود مانند فروش محصول و … برسید. پورفیض، با تخصصی که در سئو و الگوریتم‌های آن دارد، از به‌روزرسانی آنها و نحوه به‌کارگیری آن اطلاع کامل دارد و بهینه‌سازی سایت را انجام می‌دهد.

تازگی و زنده شدن سایت با الگوریتم تازگی محتوا

کاربران همواره به دنبال سایت‌هایی هستند که اطلاعات جدید را در اختیار آنها قرار دهد و الگوریتم تازگی محتوا به این منظور به وجود آمد. ممکن است شما هم برای خرید گوشی موبایل برای بررسی قیمت‌ها به گوگل سرزده باشید. قطعاً برای شما مهم است که از قیمت‌های جدید مطلع شوید تا بتوانید بودجه خود را برای گوشی موردنظر آماده کنید.

درباره الگوریتم تازگی محتوا بیشتر بدانید.

آکادمی سئو پورفیض

 این کاری است که الگوریتم تازگی محتوا انجام می‌دهد. یعنی سایت‌هایی که اطلاعات جدیدی ارائه می‌کنند، توسط گوگل شناسایی شده و رتبه خوبی دریافت می‌کنند. سایت‌ها برای اینکه مطابق با این الگوریتم باشند باید محتوای خود را همواره به‌روز نگه دارند.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 206 views بار دسته بندی : ریپورتاژ تاريخ : 27 می 2022 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها