بازتاب گهر اختلال ارتباط تلفنی هفت مرکز مخابرات تهران از فردا - بازتاب گهر

اختلال ارتباط تلفنی هفت مرکز مخابرات تهران از فردا

ارتباط تلفنی مرکزهای مخابراتی الغدیر، شهید نصرالهی، شهدای چیتگر، دکتر حسابی، شهید کاظمیان، شهید بخششی و آلارد برای انجام عملیات کابل برگردان با هدف توسعه شبکه کابل از فردا مختل می شود.روابط عمومی مخابرات منطقه تهران،روز شنبه اعلام کرد که ارتباط تلفنی مشترکان در مرکز مخابرات الغدیر با پیش شماره های ۳۳۶۸ تا ۳۳۷۳، ۳۳۰۰ تا۳۳۰۴، ۳۳۴۳و ۳۶۶۲ در محدوده خیابانهای خاوران، طیب، شهید نظامی، ۱۷ شهریور با اختلال روبه رو می شود.
در مرکز مخابرات شهید نصرالهی با پیش شماره های ۸۸۲۴ تا ۸۸۲۸، ۸۶۰۱و۸۸۴۸ در محدوده خیابانهای جلال آل احمد، کاروان، پاتریس لومومبا، بزرگراه چمران اختلال ایجاد می شود.
در مرکز مخابرات شهدای چیتگر با پیش شماره های ۴۴۱۸، ۴۴۱۹، ۴۴۷۸و ۴۴۷۹ در محدوده جاده مخصوص کرج، چهارراه ایران خودرو، چیتگر جنوبی، گلستان هشتم، بلوار ایران خودرواختلال خواهد داشت.
در مرکز مخابرات دکتر حسابی ( مارلیک) با پیش شماره های ۶۵۱۰ تا ۶۵۱۲، ۶۵۱۴ تا۶۵۱۷، ۶۵۱۹، ۶۵۵۹و ۳۹۶۱در محدوده این مرکز به مدت۷۲ ساعت با اختلال همراه است.
ارتباط تلفنی و دیتای مشترکان در مرکز مخابرات شهید کاظمیان و شهید بخششی از ساعت ۲ بامداد به مدت ۴ ساعت مختل می شود.
در مرکز مخابرات آلارد از ساعت ۲۴ به مدت ۶ ساعت اختلال ایجاد می شود.
اطلاعات منتشر شده از دفتر بررسی های فنی و اقتصادی معاونت برنامه ریزی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات در سال ۱۳۹۵نشان می دهد در فاصله زمانی سی ام مهرماه تا پایان آذرماه پارسال، ۵۰ هزار و ۳۰۶ شماره تلفن ثابت به مجموع شماره تلفن های دایری کشور اضافه شد.
ضریب نفوذ تلفن ثابت کشور تا پایان آذرماه ۳۸٫۵۲ درصد اعلام شد، در حالی که این رقم تا پایان مهرماه پارسال ۳۸٫۲۱ درصد بود و نشان دهنده رشد ضریب نفوذ این وسیله ارتباطی در کشور است.
همچنین شمار مشترکان پهن باند ثابت کشور تا پایان آذرماه پارسال به ۹ میلیون و ۳۱۸ هزار و ۹۴۳ مشترک رسید و شمار تلفن های همگانی ثابت کشور تا پایان آذرماه پارسال نیز ۱۲۱ هزار و ۴۴۳ دستگاه اعلام شد.
۴۹ هزار و ۱۴ روستا تا پایان آذرماه ۱۳۹۵ از تلفن ثابت برخوردار شدند. این آمار در پایان مهرماه ۴۸ هزار و ۳۳ روستا بود.
شرکت مخابرات ایران شمار تلفن های نصب شده تا پایان مهرماه ۱۳۹۵ را ۳۵ میلیون و ۱۳۹ هزار و ۵۵۴ شماره اعلام کرد.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 77 views بار دسته بندی : اقتصادی تاريخ : 3 جولای 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.