بازتاب گهر بروکسل،‌ لندن را مجبور می‌کند تا سال 2020 در تامین بودجه اتحادیه اروپا متعهد بماند - بازتاب گهر

بروکسل،‌ لندن را مجبور می‌کند تا سال 2020 در تامین بودجه اتحادیه اروپا متعهد بماند

منابعی خبر دادند اتحادیه اروپا قصد دارد انگلیس را مجبور کند تا سال ۲۰۲۰ به سهمیه خود برای تامین بودجه اتحادیه اروپا متعهد بماند.

اتحادیه اروپا قصد دارد بریتانیا را مجبور کند تا سال ۲۰۲۰ سهمیه خود برای بودجه این اتحادیه را پرداخت کند.

به نوشته روزنامه تلگراف، منابع رده بالایی به روزنامه تلگراف گفته‌اند با وجود شروع فرآیند برگزیت (خروج بریتانیا از اتحادیه اروپا) این کشور باید تا سال ۲۰۲۰ سهمیه خود در تامین بودجه اتحادیه اروپا را پرداخت کند.

جدایی بریتانیا از اتحادیه اروپا این اتحادیه را با کمبود ۱۰ میلیارد پوندی مواجه می‌کند که اضطراب قابل توجهی برای بروکسل خواهد بود.

منبعی به تلگراف گفت، بروکسل در حال تعیین چارچوب مذاکرات خروج بریتانیا از اتحادیه اروپاست و درباره تعهدات مالی بریتانیا می‌گویند لندن باید به واضح بگوید که بعداز تاریخ برگزیت و تا پایان دسامبر ۲۰۲۰ به این تعهدات مالی پایبند است.

این خبر در حالی منتشر شد که ژان کلود-یونگر رئیس کمیسیون اروپا و مایکل برنیر مذاکره کننده برتر اتحادیه اروپا روز چهارشنبه (امروز) برای گفت‌وگوی رو در رو با ترزا می نخست وزیر بریتانیا وارد این کشور شدند.

مردم بریتانیا (انگلیس، اسکاتلند، ایرلندشمالی و ولز) سال ۲۰۱۶ رای به خروج از اتحادیه اروپا دادند اما مذاکرات خروج رسما سال ۲۰۱۷ شروع شد که بر اساس قانون دو سال به طول می‌انجامد.

 

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 112 views بار دسته بندی : اقتصادی تاريخ : 3 جولای 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.