بازتاب گهر به جای خرید وسایل آن‌ها را اجاره کنیم - بازتاب گهر

به جای خرید وسایل آن‌ها را اجاره کنیم

اجاره وسایل از دیرباز یکی از راه حل های مناسب جهت مالکیت کالا بوده است.بسیاری از وسایل مورد نیاز در طول زندگی را به صورت موقتی نیاز داریم و یکی از بهترین گزینه ها جهت مالکیت، اجاره آنها از ایران رنتر به جای خرید است.

فرض کنید شرکت شما هر ساله در یک نمایشگاه ۴ روزه شرکت می‌کند. یک راه این است که شما با خرید چندین میلیون وسیله، غرفه خود را تجهیز کنید و پس از اتمام زمان نمایشگاه به دنبال محلی برای انبار کردن وسایل باشید. اما راه حل منطقی‌تر، اجاره تجهیزات نمایشگاهی با قیمتی بسیار کمتر و بدون نگرانی جهت انبار داری آن‌هاست.

به عنوان مثالی دیگر، برای برگزاری یک همایش، نیاز به میز و صندلی، سیستم های صوت و تلویزیون شهری دارید، حتی اگر خرید این وسایل برای شما از لحاظ اقتصادی اهمیتی نداشته باشد، معضل بزرگ انبارداری این وسایل حجیم ، اجاره آن ها ضروری می سازد.

این استدلال را می توان برای اجاره تجهیزات عکاسی، وسایل سرگرمی و بسیاری از وسایل گوناگون دیگر به کار برد.

وب سایت ایران رنتر بر اساس همین نیاز، بیش از ۵۰۰ قلم وسیله گوناگون در شاخه های رویداد ها، تجهیزات نمایشگاهی، وسایل سرگرمی، وسایل اداری شرکت ها و وسایل دیجیتال را به صورت آنلاین اجاره می دهد.

در ایران رنتر می توانید تصاویر، مشخصات و قیمت های وسایل را مشاهده و تنها با چند کلیک وسایل مورد نیاز خود را اجاره کنید. ارسال به تمامی نقاط و بیمه پوشش خسارت از دیگر مزیت های اجاره از ایران رنتر است.

 

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 106 views بار دسته بندی : اقتصادی تاريخ : 2 جولای 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.