بازتاب گهر تویوتا هایلوکس پرفروش‌ترین خودروی استرالیا لقب گرفت - بازتاب گهر

۲ خودروی بسیار محبوب استرالیا در سال جاری از بین خودروهای تجاری سبک هستند و تویوتا هایلوکس در صدر فروش قرار دارد در حالی که فورد رنجر با پیشی گرفتن از کلورادو پس از آن قرار دارد.

به نقل از خبرخودرو، چهار مدل از ۱۰ خودروی پرفروش در سه ماهه ابتدایی سال ۲۰۱۷ در استرالیا وانت هستند که این امر نشان دهنده تمایل بالای استرالیایی های به این گونه خودروها است. در این لیست، میتسوبیشی تریتون در جایگاه هفتم قرار دارد و در جایگاه دهم نیز هولدن کلورادو دیده می شود.

هایلوکس با فروش ۱۳۷۶۳ دستگاهی طی چهار ماه در صدر بازار قرار دارد که حدود ۶ درصد در مقایسه با سال قبل رشد داشته است. اما رنجر با فروش ۱۲۵۱۸ دستگاهی رشد بیش تری در حدود ۱۲ درصد داشته است. پس از هایلوکس و رنجر، تویوتا کرولا قرار دارد که با فروش ۱۲۴۶۴ دستگاهی، رشد ۲٫۵ درصدی داشته و پس از آن مزدا ۳ با فروش ۱۱۹۶۸ دستگاه و کاهش ۶ درصدی و هیوندای Hyundai i30  با فروش ۸۳۸۳ دستگاه و کاهش ۳۴ درصدی قرار دارد.

پس از این مدل ها، مزدا CX-5 قرار دارد که همچنان پرفروش ترین شاسی بلند در استرالیا بوده و فروش ۸۱۳۹دستگاهی و رشدی ۴ درصدی را ثبت کرده است. سپس تریتون با فروش ۷۱۹۹ دستگاه و کاهش ۵ درصدی، کومودور با فروش ۷۰۴۸ دستگاه و کاهش ۱۲ درصدی، هیوندای توسان با فروش ۶۹۶۰ دستگاهی و رشد ۷ درصدی و در آخر، کلورادو با فروش ۶۴۹۰ دستگاهی و رشد ۱۲۴ درصدی قرار دارند.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 138 views بار دسته بندی : اقتصادی تاريخ : 4 جولای 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.