بازتاب گهر حکیم فعال: ادعاهای غیرکارشناسی درحوزه بانکی سبب کاهش اعتماد عمومی به این بخش می شود - بازتاب گهر

حکیم فعال: ادعاهای غیرکارشناسی درحوزه بانکی سبب کاهش اعتماد عمومی به این بخش می شود

دبیرکل مجمع اسلامی کارکنان بانک ها در نامه ای به کمیسیون نظارت بر تبلیغات انتخابات نوشت طرح ادعاهای غیرکارشناسی نامزدهای انتخاباتی در زمینه عملکرد سیستم بانکی و کارکنان خدوم و پاکدست آن، نتیجه ای جزکاهش اعتماد عمومی به این بخش را به همراه نخواهد داشت.ابراهیم حکیم فعال عصردوشنبه طی نامه ای که نسخه ای از آن در اختیارخبرگزاری جمهوری اسلامی قرار گرفت آورده است: اغلب کارکنان بانک ها به رغم نقش حیاتی در اقتصاد و تحمل محرومیت برخی مزایا که شامل سایر اقشار و کارکنان می باشد ازجمله تقلیل ساعات کار تعطیلی ناشی از آلودگی هوا و سردی و گرمی هوا، اعیاد و … روزانه به میلیون ها نفر در سراسر کشور خدمت رسانی می کنند.
وی دراین نامه یادآورشد: حتی در سخت ترین شرایط جوی امور محوله را با بالاترین راندمان و دقت به انجام می رسانند از این رو سزاوار نیست در برهه های مختلف زمانی اشخاص حقیقی و حقوقی برای رسیدن به مقاصد خود این قشر زحمتکش را مورد اهانت و شماتت قرار دهند.
حکیم فعال دربخشی دیگر نامه خود آورده است: درمناظره دوم دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری نامزد محترم در اظهارات خود بانک ها را متهم به زد وبند و ظلم به مردم کرد.
وی در بخش دیگراین نامه اشاره کرد: مجمع اسلامی کارکنان بانک ها در راستای رسالت خود ازکمیسیون و آن مقام محترم تقاضا دارد ضمن تذکربه نامزدهای انتخباتی و با عنایت به مناظره پیش رو(دوره سوم) که مربوط به مسائل اقتصادی است از طرح موضوعاتی که باعث هتک حرمت و حیثیت این قشرسختکوش می شود جلوگیری بعمل آورند.
در ادامه این نامه آمده است: بدیهی است طرح ادعاهای غیرکارشناسی، غیر مستدل و غیر مستند در زمینه عملکرد سیستم بانکی و کارکنان خدوم و پاکدست آن صرفاً موجب ایجاد التهاب در فضای انتخاباتی کشور شده و نتیجه ای جز کاهش اعتماد عمومی به نظام بانکی کشور را به همراه نخواهد داشت.
دبیرکل مجمع اسلامی کارکنان بانک ها ضمن آرزوی توفیق و سربلندی برای نامزدهای دوازدهمین دوره ریاست جمهوری همگی را به رعایت هرچه بیشتر اخلاق اسلامی و انصاف و عدل دعوت کرد.
انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری همزمان با انتخابات پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا و نخستین میان دوره ای مجلس دهم روز جمعه ۲۹ اردیبهشت ماه ۱۳۹۶ در کشور برگزار می شود.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 62 views بار دسته بندی : اقتصادی تاريخ : 4 جولای 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.