بازتاب گهر شمارش معکوس برای رسیدن به رهبری بازار؛ با سئو سایت - بازتاب گهر

چطور با سئو سایت رهبری بازار را به دست بگیریم؟

سئو سایت یکی از روش‌های بهینه‌سازی سایت برای موتورهای جستجو است. در واقع سئو به‌عنوان یکی از بهترین روش‌های بازاریابی آنلاین می‌تواند موجب شود تا سایت شما در بهترین جایگاه‌های صفحه اول گوگل قرار بگیرد و به چشم بیاید.

به‌این‌ترتیب شانس شما برای فروش و کسب درآمد افزایش پیدا می‌کند. اگر کسب‌وکار آنلاینی دارید ولی از میزان فروش و سودتان راضی نیستید با ما همراه باشید تا در ادامه مقاله بیشتر در مورد اینکه چطور می‌توانید با سئو به رهبری بازار برسید نکاتی را در اختیار شما قرار دهیم.

 

با سئو سایت گوی سبقت را از رقبا بربایید!

کسب‌وکارهای آنلاین هم مثل هر کسب‌وکار دیگری باهدف کسب درآمد و رسیدن به سود شکل می‌گیرند. کسب سود و درآمد مستلزم این است که شما در مقایسه با رقبایی که دارید در قدم اول به چشم بیایید و دیده شوید.

با بهینه‌سازی سایت و رسیدن به رتبه‌های برتر گوگل در صفحه اول این شانس را خواهید داشت که به چشم بیایید! در هر ثانیه بخش قابل‌توجهی از ۶۳۰۰۰ جستجویی که در سراسر وب انجام می‌شود را جذب کنید. زیرا آمارها نشان می‌دهد بیش از ۷۰ درصد از جستجوهایی که کاربران انجام می‌دهند منجر به کلیک در صفحه اول می‌شوند.

اگر یک دودو تا چهارتای ساده انجام دهید متوجه می‌شوید که چه گنجی در صفحه اول گوگل پنهان شده است. از آن جایی که صفحه اول تنها ۱۰ جایگاه دارد و امروز تعداد کسب‌وکارها در هر حوزه بسیار بیشتر از این تعداد است برای اینکه بتوانید گوی سبقت را از رقبای خود بدزدید و یکی از این جایگاه‌ها را تصاحب کنید نیاز است به گوگل نشان دهید که شما از بقیه بهترید.

سئو سایت مجموعه فرایندهایی است که سایت شما را هم برای کاربران و هم گوگل بهینه‌سازی می‌کند. هرچقدر فرایند سئو را بهتر انجام دهید شانس شما برای نشستن در جایگاه بهتر افزایش میابد.

 

با سئو بالاتر از رتبه اول گوگل بایستید!

سئو سایت کمک می‌کند که شما به بهترین جایگاه در صفحه اول گوگل برسید. اما هدف از سئو تنها قرارگرفتن در رتبه ۱ گوگل نیست. سئو به این معناست که سایت خود را برای کاربرانتان و نه گوگل بهینه‌سازی کنید.

اگر بتوانید در زمانی که کاربر با سرچ یک عبارت به سایت شما رسیده است، پاسخ سؤال او را به‌درستی بدهید و نیاز او را برطرف کنید تجربه کاربری خوبی برای او می‌سازید. به‌این‌ترتیب کاربر در جستجوهای بعدی خود باز هم به سایت شما بازمی‌گردد. به‌این‌ترتیب کم‌کم نام شما بر سرزبان‌ها می‌افتد.

 

آگاهی از برند؛ نام خود را بر سرزبان‌ها بیندازید!

برندسازی یکی از دغدغه‌ها و الزاماتی است که هر کسب‌وکاری از بدو تولد به دنبال آن است. یکی از راه‌هایی که می‌توانید در دنیای وب برای خود برندسازی کنید، این است که به چشم بیایید و دیده شوید.

سئو سایت یکی از روش‌های بازاریابی آنلاین است که با کم‌ترین هزینه و به کمک آن می‌توانید در بهترین جایگاه‌های گوگل قرار بگیرید. البته که دیده‌شدن کافی نیست باید بتوانید برای کاربر تجربه خوب بسازید تا به‌عنوان یک برند معتبر شناخته شوید.

 

کسب سهم بازار در کسب‌وکارهای آنلاین با سئو

یکی از مزایایی که با سئو سایت برای کسب‌وکار آنلاین شما اتفاق می‌افتد این است که برندسازی شکل می‌گیرد. حضور در بهترین جایگاه‌های گوگل سهم کلیک‌های شما را از میزان جستجوهایی که وجود دارد افزایش می‌دهد. افزایش ورودی می‌تواند منجر به افزایش فروش شود.

اتفاقی که می‌افتد این است که شما صاحب سهم عمده‌ای از بازار می‌شوید. زمانی که شما با سئو صاحب برندینگ شده‌اید و سهم عمده بازار از آن شما شده است، شمارش معکوس برای رسیدن به رهبری بازار برای شما آغاز می‌شود.

 

با سئو سایت بر تخت پادشاهی بازار تکیه بزنید!

زمانی که شما سایت خود را بهینه‌سازی می‌کنید. اگر درست عمل کنید، با گذر زمان دیگر در میان مخاطبان، مشتریان و رقبای خود بر سرزبان‌ها می‌افتید. آن‌قدر که صاحب برندینگ می‌شوید. صاحب برند شدن موجب می‌شود آوازه شما در میان دوستان و دشمنان شما بپیچد. شما دیگر به قبل تپنده بازار خود تبدیل می‌شوید. در حوزه کاری خود می‌توانید بسیار اثرگذار باشید.

اگر صاحب یک شرکت خدماتی باشید حتی در قیمت‌گذاری هم می‌توانید حرف اول را بزنید. دیگر نیازی ندارید که برای تبلیغات هزینه کنید تا دیگران شما را بشناسند و بتوانید برای خدمات و یا محصولات خود به فروش برسید. مخاطبان شما به‌صورت خودجوش برای شما تبلیغ می‌کنند.

شمارش معکوس برای رسیدن به رهبری بازار؛ با سئو سایت

چطور با سئو سایت رهبری بازار را به دست بگیریم؟

سئو سایت شما را به قلب تپنده بازار کسب‌وکارتان تبدیل می‌کند. اما برای اینکه این اتفاق بیفتد باید فرایند سئو را به‌صورت پیوسته و البته کاملاً صحیح برای سایت خود انجام دهید. اگر خودتان علم سئو دارید که حرفی نیست.اما اگر نیاز دارید این کار را کس دیگری برای شما انجام دهد باید بسیار دقت کنید.

زیرا انتخاب یک سئوکار که به‌صورت فریلنسر کار می‌کند و یا انتخاب یک شرکت سئو اگر به‌درستی انجام نشود، نتیجه حاصل از سئو می‌تواند مطلوب و رضایت‌بخش نباشد. زیرا سئو به‌سادگی کلمه‌ای که نوشته شده نیست و زیروبم بسیاری دارد.

 

انتخاب یک مجری مناسب برای اجرای سئو!

برای انتخاب شرکت سئو و یا سئوکار فریلنسر به‌عنوان مجری پروژه سئو دقت کنید. البته که اعتماد به شرکت سئو به دلیل اینکه با شما قرارداد می‌بندد محکم‌تر و مطمئن‌تر از سئوکار فریلنسر است. بااین‌وجود قبل از انتخاب رزومه شرکت سئو را بررسی کنید و نمونه کارهای شرکت را ببینید.

 

مطلب مرتبط:

نقش مؤثر منابع انسانی در شرکت ‌های سئو

 

ببینید در حوزه کاری شما چقدر تجربه دارند. بندهای قرارداد را به‌خوبی مطالعه کنید و در جلسه مشاوره سئو از مشاور بخواهید برای شما توضیح دهد که قرار است استراتژی سئو به چه شکلی پیش برود.

 

یک‌قدم از موفقیت تا شکست!

اینکه تاکید می‌کنیم برای اجرای سئو حتماً به یک شرکت سئو مناسب مراجعه کنید به این دلیل است که سئو به‌سادگی کلمه‌ای که نوشته شد نیست. همان قدر که می‌تواند شما را به موفقیت برساند، می‌تواند کسب‌وکار شما را نابود کند.

برخی از شرکت‌های سئو بدون بهره گرفتن از روش‌های سئو درست و صحیح و با یک سری ترفند که معروف به سئو کلاه‌سیاه است، کلیدواژه‌های شما را به صفحه اول می‌رسانند. پروژه را تحویل شما می‌دهند. شما بی‌خبر از همه‌جا گمان می‌کنید که کار تمام است و صاحب و مالک آن جایگاه در صفحه اول شده‌اید.

درحالی‌که اندک زمانی نمی‌گذرد که متوجه می‌شوید فروش‌های شما کاهش پیدا کرده. زیرا گوگل شما را شناسایی کرده و از نتایج حذف شده‌اید.

 

نتیجه‌گیری …

اگر می‌خواهید بر تخت پادشاهی بازار کسب‌وکارتان تکیه بزنید شمارش معکوس رسیدن به رهبری بازار با سئو سایت برای شما آغاز شده است.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 190 views بار دسته بندی : ریپورتاژ تاريخ : 22 می 2022 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها