بازتاب گهر شورای اسلامی کار پارس قو هرگونه تجمع سیاسی در مقابل این شرکت را رد کرد - بازتاب گهر

شورای اسلامی کار پارس قو هرگونه تجمع سیاسی در مقابل این شرکت را رد کرد

شورای اسلامی کار شرکت روغن نباتی پارس قو ، هر گونه تجمع سیاسی در مقابل این شرکت را رد کرد و افزود: کارگران پارس قو دخالتی در تلاش های سیاسی برای برگزاری تجمع در مقابل این شرکت ندارند.شورای اسلامی جعفر بیات عضو پیشین شورای اسلامی کار کارخانه پارس قو نیز صبح امروز در گفت و گو با خبرنگار ایرنا ، اظهار داشت : عده ای به ظاهر با هدف حمایت از کارگران کارخانه قو می خواهند جلوی کارخانه تجمع کنند که این موضوع به هیچوجه ربطی به کارگران کارخانه ندارد.
وی افزود: این کارخانه که روغن نباتی تولید می کرد تا قبل از واگذاری (سال ۱۳۹۱) روزانه ۲۵۰۰ تن تولید داشت و بدنبال این واگذاری تولید کارخانه به یکباره به ۴۰ تا۵۰ تن در روز تنزل کرد.
بیات در ادامه گفت: کارخانه قو نزدیک به ۲۵۰ نفر کارگر داشت که شش ماه است به دلیل تعطیلی کارخانه بلاتکلیف مانده اند. نزدیک به سه ماه است که حقوق نگرفته ایم و عیدی و پاداش هم به ما نداده اند.
وی گفت: به دنبال شکایت شهرداری کارخانه قو آلوده کننده محیط زیست اعلام شد و تعطیل شده است.
کارگر کارخانه قو افزود: پس از خصوصی سازی مدیران کارخانه اعلام کردند دستگاه ها فرسوده است و مواد اولیه و پول برای تولید نداریم .
وی گفت: برخی از کارگران این کارخانه ۲۰ سال است به شکل قراردادی کار می کنند و هم اکنون وضعیت آنها نامشخص است.
بیات به برنامه عده ای خارج از این کارخانه برای تجمع در مقابل درب کارخانه در عصر امروز اشاره و تاکید کرد: کسانی که امروز جلوی درب کارخانه می خواهند تجمع کنند، کارگر کارخانه نیستند و مطامع سیاسی به دنبال آن است.
کارگر کارخانه قو تاکید کرد، مسائل کارگران صنفی است و با این گونه برخوردها موافق نیستند.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 95 views بار دسته بندی : اقتصادی تاريخ : 4 جولای 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.