بازتاب گهر نرخ دلار و سکه در بازار آزاد تهران کاهش یافت - بازتاب گهر

نرخ دلار و سکه در بازار آزاد تهران کاهش یافت

صرافان ارز و سکه امروز (سه شنبه) هر دلار آمریکا را با ۶۸ ریال کاهش قیمت در مقایسه با دیروز ۳۷ هزار و ۴۳۴ ریال و هر قطعه سکه طلای بهار آزادی طرح جدید را با ۱۲ هزار و ۵۰۰ ریال افت قیمت، ۱۲ میلیون و ۲۱۹ هزار ریال داد وستد کردند. بر اساس معاملات ثبت شده صرافی های مجاز کل کشور در سامانه نظارت بر ارز (سنا)، قیمت هر یورو تا لحظه تنظیم این خبر به ۴۰ هزار و ۱۲۵ ریال رسید که در مقایسه با روز گذشته ۴۸ ریال کاهش نشان می دهد.
همچنین هر پوند انگلیس در بازار آزاد تهران ۴۷ هزار و ۸۰ ریال داد و ستد شد که حاکی از افزایش ۲۰ ریالی قیمت آن است.
اتحادیه طلا، جواهر و سکه تهران نیز امروز قیمت هر دلار را ۳۷ هزار و ۵۰۰ ریال و هر یورو را ۴۰ هزار و ۵۶۰ ریال اعلام کرد.

** مسکوکات طلا
برپایه اعلام اتحادیه طلا، جواهر و سکه تهران تا لحظه انتشار این خبر، هر قطعه سکه بهار آزادی طرح قدیم با ۴۰ هزار ریال کاهش قیمت نسبت به دیروز، ۱۱ میلیون و ۸۹۰ هزار ریال معامله شد، همچنین هر نیم سکه با افزایش پنج هزار ریالی، هفت میلیون و ۱۰هزار ریال به فروش رفت.
هر قطعه ربع سکه طلا با کاهش ۳۵ هزار ریالی، سه میلیون و ۸۵۰ هزار ریال و هر سکه یک گرمی با ۱۰ هزار ریال افزایش، ۲ میلیون و ۵۲۰ هزار ریال داد و ستد شد.
اتحادیه طلا، قیمت هر اونس طلا را با سه دلار و ۱۰ سنت کاهش قیمت در مقایسه با روز گذشته، یک هزار و ۲۸۶ دلار و ۸۰ سنت اعلام کرد.
همچنین این اتحادیه قیمت هر گرم طلای ۱۸ عیار را یک میلیون و ۱۸۶ هزار و ۴۲۰ ریال اعلام کرد که در مقایسه با دوشنبه، یکهزار و ۹۶۰ ریال کاهش داشت .

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 122 views بار دسته بندی : اقتصادی تاريخ : 2 جولای 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.