بازتاب گهر کاهش قیمت دلار و افزایش قیمت سکه در بازار آزاد تهران - بازتاب گهر

کاهش قیمت دلار و افزایش قیمت سکه در بازار آزاد تهران

صرافان سکه و ارز امروز (یکشنبه) هر دلار آمریکا را با کاهش ۲۶ ریالی نسبت به دیروز ۳۷ هزار و ۴۲۰ ریال و هر قطعه سکه بهار آزادی طرح جدید را با افزایش ۱۴ هزار ریالی ۱۲ میلیون و ۲۴۴ هزار ریال داد و ستد کردند.بر اساس معاملات ثبت شده صرافی های مجاز کل کشور در سامانه نظارت بر ارز (سنا)، هر یورو تا زمان انتشار این خبر با افت ۲۵۲ ریالی نسبت به دیروز میانگین قیمتی دیروز ۳۹ هزار و ۹۱۳ ریال و هر پوند انگلیس را با کاهش ۳۵ ریالی ۴۷ هزار و ۹۰۸ ریال به فروش رفت.
اتحادیه طلا، جواهر و سکه تهران نیز برای امروز قیمت هر دلار آمریکا را ۳۷ هزار و ۵۳۰ریال و هر یورو را ۴۰ هزار و ۹۳۰ ریال اعلام کرده است.

** تحولات بازار طلا و سکه
بر اساس اعلام اتحادیه طلا، جواهر و سکه تهران امروز هر قطعه سکه بهار آزادی طرح قدیم را تا زمان تنظیم این خبر بدون تغییر قیمت ۱۱ میلیون و ۸۸۰ هزار ریال فروخته شد.
صرافان طلا و ارز همچنین هر قطعه نیم سکه را ۶ میلیون و ۹۲۰ ریال فروختند که نسبت به دیروز پنج هزار ریال افت قیمت داشته است.
همچنین هر قطعه ربع سکه بدون تغییر قیمت سه میلیون و ۸۲۰ هزار ریال و هر قطعه سکه گرمی با افزایش ۱۰ هزار ریالی ۲ میلیون ۵۳۰ هزار ریال فروخته شد.
اتحادیه طلا، جواهر و سکه تهران قیمت جهانی هر انس طلا را یک هزار و ۲۸۴ دلار و ۹۰ سنت اعلام کرد که نسبت به دیروز تغییری نداشت. هر گرم طلای ۱۸ عیار را یک میلیون و ۱۸۲ هزار و ۳۸۰ ریال اعلام کرد که نسبت به دیروز ۶۹۰ رشد قیمت داشت.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 95 views بار دسته بندی : اقتصادی تاريخ : 2 جولای 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.