بازتاب گهر اولین تصویر گوشی تاشو P50 Pocket هوآوی - بازتاب گهر

اولین تصویر گوشی تاشو P50 Pocket هوآوی

همانطور که می‌دانید شرکت هواوی قصد دارد جدیدترین گوشی تاشوی خود را با نام P50 Pocket در تاریخ ۲۳ دسامبر (۲ دی) معرفی کند. در این راستا، اخیراً خبرهای بسیاری در مورد این گوشی منتشر شده است و در جدیدترین این خبرها، امروز تصاویر تبلیغاتی گوشی تاشوی P50 Pocket هواوی وارد فضای مجازی شد که در ادامه مشاهده می‌کنیم.

«بازتاب گهر»؛ مهتاب جهاندار_اگر به خاطر داشته باشید شرکت هواوی در سال ۲۰۱۹ برای اولین بار با گوشی‌های Mate X و Mate Xs به دنیای گوشی‌های هوشمند تاشو قدم گذاشت. هر دوی این محصولات و همچنین گوشی Mate X2 که سال گذشته رونمایی شد، دارای طراحی کتابی بودند و در جهت افقی تا می‌شدند. اما بر اساس تصاویر منتشر شده، گوشی P50 Pocket اولین گوشی تاشوی هواوی با طراحی صدفی (Clamshell) خواهد بود که در جهت عمودی باز می‌شود و از این نظر شباهت بسیاری با گوشی Galaxy Z Flip 3 سامسونگ دارد.

امروز مجله‌ی مد Harper’s Bazaar تصاویری از گوشی P50 Pocket در دستان بازیگر نام‌آشنای چینی، Guan Xiaotong، منتشر کرد که در این تصاویر طراحی گوشی به صورت کامل قابل مشاهده است. هرچند در این تصاویر نمایشگر محصول جدید هواوی درست مشخص نیست، اما طراحی کلی و قسمت پشتی آن به وضوح دیده می‌شود.

همانطور که در تصاویر مشاهده نمودید، گوشی تاشوی پی ۵۰ پاکِت هواوی دارای طراحی صدفی است و به صورت عمودی باز و بسته می‌شود. همچنین در این تصاویر نسخه‌ی طلایی این محصول را می‌بینید که برای لاکچری‌دوستان گزینه‌ای بسیار ایده‌آل است.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 146 views بار دسته بندی : دانش و فناوری تاريخ : 18 دسامبر 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.